ANFOlogo
  • image001

PROPELLING GROWTH AND VALUE THROUGH PERSONALIZATION

Experience is the new brand, and that includes connecting around the needs of the customers. To succeed in this new world of marketing you have to understand both what they want, and also why.
Les mer
  • hq720

 ADTECH:Tech Trends 2017

Tech Trends analyserer IT-trendene som kan forårsake store omveltninger for næringslivet i nærmeste fremtid. I den 8. utgaven av «Tech Trends» ser vi hvordan man kan forbigå salgsfremmende støy og buzzord om fremvoksende teknologier for å finne realistiske løsninger til sine behov.
Les mer
  • Fotograf: AVIA

Paradoksenes tid

Jeg var nylig sammen med markedsførere fra hele verden på WFA (World Federation of Advertisers) Global Marketeers Week i Toronto. I en hel uke er de største globale aktørene samt nasjonale foreninger som ANFO, samlet for å diskutere felles utfordringer og muligheter. Selvsagt fantastisk nyttig!
Les mer
  • Gull_Retailer_img_9362

Den Store Retaildagen og Retailprisen 2017

Årets store retailarrangement, Den Store Retaildagen samt Retailprisen er over. Arrangørene Kreativt Forum, Retail Energy og ANFO kan i all beskjedenhet sole seg i glansen og se seg fornøyd med en subjektivt sett vel gjennomført dag.
Les mer
  • Versjon 2

Prestisjefylt pris til ANFO!

Global Marketeers Week ble nylig arrangert i Toronto Canada. Tilstede var annonsørforeninger og markedsførere fra hele verden. WFA Global Marketeers Week arrangeres årlig av WFA (World Federation of Advertisers). I år sammen med ACA (Association of Canadian Advertisers).
Les mer
  • 97e2c09d-83be-4f81-a892-ecde4a752a9b

WFA: State of the Union

Denne uken samles markedsførere fra hele verden i Toronto. Det er Global Marketer Week. Arrangør er WFA, World Federation of Advertisers. Annonsørforeninger fra hele verden er tilstede. Det er også flere hundre globale brands.
Les mer
  • ComScore-Logo-1

Illuminate Your Digital Advertising: Finding Clarity in Today’s Complexity. 

Here are some key tips for Advertisers to force the transparency agenda with agencies and publishers to increase their campaign effectiveness and ROI.
Les mer
  • eckbo

Vi er algoritmen:

Det snakkes mye om automatisering og algoritmer når vi snakker om programmatisk markedsføring.
Les mer
  • 278c234

ADTECH: Programmatisk: How to reinvent your media buying?

Hossein Houssaini, Global Head of Programmatic. Havas
Les mer
  • Action Changes Things - ACT Concept

The time for action is now!

Om manglende transparens, visningskvalitet, verdikjeder som lekker og ad fraud.
Les mer
« Forrige Neste »

Side 1 av 8