ANFOlogo
  • Action Changes Things - ACT Concept

The time for action is now!

Om manglende transparens, visningskvalitet, verdikjeder som lekker og ad fraud.
Les mer
  • 104251559-MPritchard_IAB_1.29.17smaller.600x400

Hva Marc Pritchard har sagt og hva det egentlig betyr.

Digitale utfordringer og hvordan vi adresserer disse.
Les mer
  • DO1Q8539

ANFO Effekt - Årets Birøkter

ANFO Effekt ble etablert i 2012. Formålet er å fremheve fremragende markedskommunikasjon som evner å skape verdier. I år valgte vi å også fremheve en fremragende markedsperson.
Les mer
  • Folkemassen

ANFO Effekt 2016 er historie

Prisutdeling tok sted på Vippa 9. februar 2017. Prisene er delt ut og vinnerne feiret. Hele bransjen har vært involvert og kvaliteten på bidragene har aldri vært høyere. Se alle vinnerbidragene her.
Les mer
  • JanMorten

Hva tror ANFO om 2017?

Les mer
  • AVIA_PRODUKSJON_ANFO_2016_WINNERS (10 of 50)

Den 9. februar slår annonsørene seg løs på Vippa

Dersom du enda ikke har meldt deg på, klikk deg inn her:
Les mer
  • Skjermbilde 2017-01-24 kl. 15.38.45

Reklamens verdiskapning

Tidligere i januar ble en EU rapport som kartlegger effekter av reklame sluppet. Her kommer det bl.a frem at for hver euro som blir investert i reklame får man minst syv ganger mer igjen!
Les mer
  • annonsorereffekt

Dette er de mest effektive annonsørene

Her kan dere se de mest effektive annonsørene fra ANFO Effekt frem til 2015.
Les mer
  • retaildagen_2016_1000x5001-1000x410

Dette er dagen for årets viktigste begivenhet for alle innen retailfaget. 

Hold av 4. mai – Den Store Retaildagen 2017!
Les mer
  • 15337475_1250986964948128_4892261629836098350_n

De mest effektive kommunikasjonsbyråene

Her ser dere de kommunikasjonsbyråene som har fått flest utmerkelser i ANFO Effekt totalt
Les mer
« Forrige Neste »

Side 1 av 7