ANFOlogo

ANFO Nettverk

Oversikt nettverksgrupper 2016 & 2017

Vi i ANFO tror at når man setter de riktige menneskene sammen kan magiske øyeblikk oppstå. Det å samle riktige mennesker for å jobbe faglig med utfordringer og problemstillinger som flere er opptatt av vil i de aller fleste tilfeller være både mer effektivt og langt mer kompetansebyggende enn om vi hver for oss skal jobbe med de samme utfordringene.

Derfor setter vi opp forskjellige nettverksgrupper. Og derfor kommer vi til å sette opp flere nettverksgrupper for våre medlemmer.

For øyeblikket har vi følgende grupper:


ANFO Programmatic/Adtech: I denne gruppen sitter representanter for Norges kanskje mest digitalt fremoverlente bedrifter. For å diskutere prinsippielle utfordringer knyttet til Programmatic, til Ad Fraud og lignende. Dette er en gruppe som ventelig vil prege denne utviklingen i det norske markedet.

ANFO Inner Circle: Et eksklusivt nettverk bestående av ANFO sitt styre og våre til enhver tid viktigste samarbeidspartnere. Møtes 2-3 ganger i årlig under en faglig og sosial fane.

ANFO Markedssjef: Denne nettverksgruppen er etablert for våre medlemmer som ikke har de store avdelingene og fagmiljøene rundt seg.  Typiske virksomheter hvor det sitter en eller noen få personer med markedsføringsansvaret. Men likevel med mange av de samme oppgaver og utfordringer som større aktører med store markedsføringsmiljøer internt har.

Her bringer vi inn faglige innlegg som rådgivere og leverandører normalt ville prioritert å gi de største kundene, vi deler utfordringer, vi diskuterer og vi utveksler erfaringer.

ANFO Retail: Denne gruppen er for medlemsbedrifter som jobber innen retail.  

ANFO Content Marketing: Et nettverk for bedriftsinternt kompetanse knyttet til content marketing.

Interessert i å være med? Har du ideer til et tema for en fremtidig gruppe? Ta kontakt med ANFO.

ANFO Nettverksgrupper

Innholdsmarkedsføring for annonsører
Nettverk for markedssjefer