Kantargutta_1024x500
Ingvar Sandvik og Alexander Eidsæther fra Kantar.

Dine svar er viktige

Vi oppfordrer våre medlemmer til å svare på årets Byråprofil nå. 

Markedsundersøkelser er viktig for alle oss som driver med markedsføring. I vår bransje gjøres det flere undersøkelser hvor annonsører, eller kundene, skal vurdere sine byråpartnere. Kantar og Kampanje har i mange år gjort omdømmeundersøkelsen Byråprofil mens svenske Regi og Dagens Næringsliv i noen år har gjort kundetilfredshetsundersøkelsen Årets byrå.

For oss er det viktig at grunnarbeidet er riktig og at utvalgene er representative og solide. Derfor oppfordrer vi våre medlemmer til å svare på årets Byråprofil nå. 

Undersøkelsen omfatter en rekke byråtyper og er en viktig temperaturmåler for hele bransjen. Bli med på undersøkelsen og vit at dine vurderinger og synspunkter er med som grunnlag for ulike byråers omdømme i markedet.

Selve undersøkelsen vil ta 5-10 minutter å besvare. Litt avhengig av hvor mange byråer du kjenner og vurderer. Resultatene av årets Byråprofil blir offentliggjort på Byrådagen som arrangeres av Kantar og Kampanje i november.

Det er særlig respondenter fra annonsørsiden Kantar og kampanje er ute etter å nå med denne undersøkelsen. Alle som svarer vil få et gratis abonnement hos Kampanje på en måned!

Del dette innlegget: