ANFOlogo
  • 6S

Årets foredragsholder 2016


ANFO er, og har alltid vært en viktig kompetanseaktør. Totalt sett arrangerer vi 15 til 20 forskjellige faglige møteplasser i året. Mange har stått på scenen her. Flere har debutert her, og mange har fått sitt gjennombrudd her.

En av våre mange oppgaver er å sette fokus på aktuelle tema og utfordringer tidlig, gjerne før de fleste andre, og alltid ut fra markedsførerens perspektiv. Våre kompetansearenaer er en blanding av inspirasjon og praktisk anvendbar kunnskap.Vi setter vår ære i å alltid balansere innholdet. Det er moro å dele ut priser. Selv om flere av de bransjene vi forholder oss til er svært godt vant med prisutdelinger. 
Veldig godt vant faktisk.

Nesten 150 foredrag har vært gjennomført på ANFO sine kurs i perioden fra oktober i fjor til nå. Og som tidligere sier vi; Aldri har kvaliteten vært høyere.
Vurderingskriteriene har to elementer; faglig innhold og presentasjonsform. Og skal man vinne denne prisen kreves det meget høy score på begge variabler.

Finaleheatet viser bredden i ANFO sin kursvirksomhet;
Et solid beite av svært flinke mennesker. ”Dette er en pris det er usedvanlig moro å dele ut. 

Det er mange som har stått på scenen her hos ANFO. Mange har debutert her, og mange har fått sitt gjennombrudd her.” Det er Jan Morten Drange i ANFO som sier dette.
Finaleheatet viser jo også tydelig at dette er et trangt nåløye

  • Aina Lemoen Lunde, DNB. Vipps
  • Dorte Wimmer, Retail Institute Scandinavia. Global Retail Trends
  • Catharina Nes, Datatilsynet Overvåkingsøkonomien og personvernutfordringer
  • Rune Opdahl og Martin Berggreen Rove fra henholdsvis Wiersholm og Selmer. Hvordan håndtere varemerker online?
  • Ingvild Moen, Resonate. Sosiale medier og destinasjonsmarkedsføring
  • Magnus S. Bøe, RED Performance. Webanalyse tips
  • Rune Albertsen, Group M. Hvilke mediekanaler har gitt best effekt de siste 10 årene?
  • Stein Aarland, TNS Gallup. Er et godt omdømme viktig for forretningsmessig suksess?
  • Marie Lunde, Meny. Slik har MENY lykkes med markedsføring på mobil
  • Fred Selnes, BI. Effekt av kortsiktige virkemidler
  • Tim Nilo, Facebook How Technology can drive Mobile Scale and Efficiency
  • Steinar Hoen, Bislett Games. DNB 60m Tidtreff
  • Daniel Skjeldam, Hurtigruten. Å snu en 122 år gammel institusjon til lønnsomhet
  • Vegard Hansen, COOP. Bredde og Topp - hva får vi ut av det?
  • Preben Carlsen, Trigger. Nok snakk, et foredrag om moderne omdømmebygging

Vinneren, altså den personen som har oppnådd høyest score på de nevnte evalueringskriteriene;

Årets vinner er en person som sitter godt forankret i det mange fremdeles kaller den nye digitale verden. Vedkommende er en av våre norske foredragsholdere og vedkommende har heller ikke vunnet denne prisen før.
Årets vinner er mann, fremdeles ganske ung og jobber i et norskeid mediebyråmiljø. På relativt kort tid har han blitt kjent som en svært levende og god foredragsholder.

Publikum lytter når denne mannen foreleser om digitale utfordringer og hvordan disse skal adresseres. 

Årets vinner er Magnus Strømnes Bøe fra RED Performance. Han får prisen for et foredrag om webanalyse som han holdt på vår Adtech Performance konferanse.

Gratulerer Magnus!

  • 5S
  • 6S
  • 7S
  • 8S
  • 9S
  • 10S
  • 11S
  • 12S
  • 13S
  • 14S
  • 1S
  • 2S
  • 3S
  • 4S