ANFOlogo

Nettverk

Vi i ANFO tror at når man setter de riktige menneskene sammen kan magiske øyeblikk oppstå. Det å samle riktige mennesker for å jobbe faglig med utfordringer og problemstillinger som flere er opptatt av vil i de aller fleste tilfeller være både mer effektivt og langt mer kompetansebyggende enn om vi hver for oss skal jobbe med de samme utfordringene.

Derfor setter vi opp forskjellige nettverksgrupper. Og derfor kommer vi til å sette opp flere nettverksgrupper for våre medlemmer.

For øyeblikket har vi følgende grupper:

ANFO Inner Circle. Et eksklusivt nettverk bestående av ANFO sitt styre og våre til enhver tid viktigste samarbeidspartnere. Møtes 2-3 ganger i årlig under en faglig og sosial fane. Tema som har blitt dekket i 2015; Content Marketing og Programmatic.

ANFO Programmatic/Adtech. I denne gruppen sitter representanter for Norges kanskje mest digitalt fremoverlente bedrifter. For å diskutere prinsippielle utfordringer knyttet til Programmatic, til Ad Fraud og lignende. Dette er en gruppe som ventelig vil prege denne utviklingen i det norske markedet.

ANFO Effekt. Dette er en gruppe med utgangspunkt i de bedriftene og de enkeltpersonene som over tid har gjort det best i ANFO Effekt. Det denne ikke gruppen vet om effektiv kommunikasjon er ikke verdt å kunne. Og hyggeligst av alt; Denne gjengen deler av sin kunnskap. For at alle skal kunne bli bedre.

ANFO Content Marketing. Et nettverk for bedriftsinternt kompetanse knyttet til content marketing.


Interessert i å være med? Har du ideer til et tema for en fremtidig gruppe? Ta kontakt med ANFO.