ANFOlogo

Tactic RTM AS

Tactic RTM AS er en dataplattform (Software as a Service) for brukervennlig, effektiv og målrettet produksjon og styring av nett- og skjermbasert reklame i sanntid. Tactic gir annonsører (merkevarer), mediebyråer og reklamebyråer muligheten til å gjenbruke, endre og styre innholdet på digitale annonsekanaler eller skjermer i sanntid. I tillegg gir bruk av Tactic muligheten for automatisering av annonseproduksjon basert på eksterne faktorer som kontekst, algoritmer, cookies, lagerstatus eller andre parametre.

 

 

 

  • t-logo 600

Dagens Næringsliv

Hver dag leser 252 000 nordmenn Dagens Næringsliv, noe som gjør DN til landets fjerde største dagsavis i antall lesere. I løpet av en uke mer enn dobles dekningen, og totalt 556 000 forskjellige personer leser DN hver uke.

DN-leserne er blant de mest kjøpesterke i landet, med høyere inntekt og forbruk enn gjennomsnittet. Ikke uventet er de som leser Dagens Næringsliv mer enn vanlig interessert i næringsliv og økonomi, aksjer, politikk og skattespørsmål. Men de skiller seg også fra resten av befolkningen ved å være meget interessert i å lese litteratur, høre på musikk, prøve nye og eksotiske matretter samt friluftsliv generelt. DN-leserne er over middels interessert i bil og båt, reiser, ny teknologi, klær og mote.

  • dnlogo300

RED

Vi skaper en rød tråd gjennom alle dine kommunikasjonsaktiviteter

RED er et medie- og kommunikasjonsbyrå som jobber med store og små kunder, og oppgavene spenner på tvers av alle mediekanaler og teknologier, og på tvers av de fleste områder i medie- og markedsføringsfaget. Vi har alltid lyst på nye utfordringer og vil veldig gjerne invitere til et uforpliktende møte. Aller best er det om du låner oss en problemstilling - da vil vi kunne presentere oss i lys av dine utfordringer. Det gir best resultat for deg og for oss!

Du er på jakt etter resultater – det er det som driver oss.

  • red300

LOS&CO

Ledende på merkevarebygging

Vår ambisjon er å være landets ledende miljø på merkevarebygging. Det er vi gjennom å forene kreativitet og forretningsforståelse.

De tradisjonelle konsulentselskapene har vært best på forretningsforståelse, mens reklamebyråene har vært best på kommunikasjonsforståelse. I LOS&CO tror vi det er en forutsetning å være like god på begge disse områdene for å skape best mulig resultater for kundene våre.

Vår erfaring er at vellykkede kommunikasjons- eller reklameoppdrag kjennetegnes av å kombinere ulike virkemidler som for eksempel massemedier, events, redaksjonell omtale og involvering av målgruppen – i stedet for å binde seg til kun én fagdisiplin. Våre arbeidsmodeller gjenspeiler dette, og vi jobber derfor med en helhetlig tilnærming, der det spesifikk oppdraget avgjør hvilket av kommunikasjonsfagene som utgjør tyngdepunktet.

Parallelt med vår styrke på forretningsforståelse, har byrået spisskompetanse innen utvikling av kommunikasjonskonsepter, kampanjer, digitale medier og design. Blant våre kunder finnes: SAS, Rimi, ICA, Orkla Foods, TINE, BMW, Mini, Hurtigruten, Kværner, One Call og Nettbuss.
Byrået ble etablert i 2008 og teller i dag over 60 personer med kompetanse innen research og analyse, strategiutvikling, identitetsbygging og design, medierådgivning, kampanjeutforming, 1:1 kommunikasjon, design for digitale flater, grafisk design, reklame/produksjon og PR. I tillegg kommer erfarne prosjektledere som styrer prosessene effektivt. Som kunde i LOS&CO kan du velge ett eller flere av våre kompetanseområder, alt etter dine ønsker og behov.

  • losco_logo

Aller

Over 2000 ansatte i Norden

Aller Media AS er en del av det nordiske Aller Konsernet. Eiere er danske Aller Holding A/S.

Aller Holding A/S blev stiftet i 1873 under navnet Carl Allers Etablissement A/S i København av Carl Julius Aller og hustruen Laura. I 1874 begynte de med utgivelsen av Nordisk Mønster Tidende (blev senere til Femina), og i 1877 kom det første nummer av Illustreret Familie Journal.

Aller Holding A/S begynte allerede tidligt å utgi blader i både i Norge og Sverige. Aller Media AB (tidligere Svenska Aller AB) ble grundlagt i 1894 fulgt av Aller Media AS (tidligere Norsk Aller AS) i 1897. I 1992 startet virksomheten i Finland med stiftelsen av
Aller Media OY (tidligere Aller Julkaisut OY.)

  • aller_logo_560x382