ANFOlogo
  • Fotograf: AVIA

Digitale utfordringer i bøtter og spann. Men lys i tunnelen!

Det er nå omtrent akkurat et år siden vi i lys av fjorårets undersøkelse (Den Store Annonsørrapporten) skrev en kommentar hvor vi belyste en del digitale utfordringer. I veldig stor grad var disse knyttet opp mot en programmatisk verdikjede og manglende transparens.
Les mer
  • Skjermbilde 2017-05-31 kl. 11.57.50

Tydelige krav til merking av budskap for sosiale medier og YouTubere

Forbrukerombudet og Medietilsynet stiller klare krav til merking av reklame for YouTubere og sosiale medier i sine nye veiledninger. Dette blir viktigere og viktigere å passe på for markedsførere! Se de fullstendige guidene her.
Les mer
  • Steffen-Svartberg8103_623x

From device marketing to people based marketing, how to leverage data to gain incremental value digitally

In a fragmented ecosystem managing your 1:1 data and leveraging it across 2 & 3rd party data is critical to achieve growth in the new digital era, how to unify your data and amplify it through the LUMAscape ?
Les mer
  • image001

PROPELLING GROWTH AND VALUE THROUGH PERSONALIZATION

Experience is the new brand, and that includes connecting around the needs of the customers. To succeed in this new world of marketing you have to understand both what they want, and also why.
Les mer
  • hq720

 ADTECH:Tech Trends 2017

Tech Trends analyserer IT-trendene som kan forårsake store omveltninger for næringslivet i nærmeste fremtid. I den 8. utgaven av «Tech Trends» ser vi hvordan man kan forbigå salgsfremmende støy og buzzord om fremvoksende teknologier for å finne realistiske løsninger til sine behov.
Les mer
  • Fotograf: AVIA

Paradoksenes tid

Jeg var nylig sammen med markedsførere fra hele verden på WFA (World Federation of Advertisers) Global Marketeers Week i Toronto. I en hel uke er de største globale aktørene samt nasjonale foreninger som ANFO, samlet for å diskutere felles utfordringer og muligheter. Selvsagt fantastisk nyttig!
Les mer
  • Gull_Retailer_img_9362

Den Store Retaildagen og Retailprisen 2017

Årets store retailarrangement, Den Store Retaildagen samt Retailprisen er over. Arrangørene Kreativt Forum, Retail Energy og ANFO kan i all beskjedenhet sole seg i glansen og se seg fornøyd med en subjektivt sett vel gjennomført dag.
Les mer
  • Versjon 2

Prestisjefylt pris til ANFO!

Global Marketeers Week ble nylig arrangert i Toronto Canada. Tilstede var annonsørforeninger og markedsførere fra hele verden. WFA Global Marketeers Week arrangeres årlig av WFA (World Federation of Advertisers). I år sammen med ACA (Association of Canadian Advertisers).
Les mer
  • 97e2c09d-83be-4f81-a892-ecde4a752a9b

WFA: State of the Union

Denne uken samles markedsførere fra hele verden i Toronto. Det er Global Marketer Week. Arrangør er WFA, World Federation of Advertisers. Annonsørforeninger fra hele verden er tilstede. Det er også flere hundre globale brands.
Les mer
  • ComScore-Logo-1

Illuminate Your Digital Advertising: Finding Clarity in Today’s Complexity. 

Here are some key tips for Advertisers to force the transparency agenda with agencies and publishers to increase their campaign effectiveness and ROI.
Les mer
« Forrige Neste »

Side 1 av 8