ANFOlogo
  • 6S

Hvem blir årets foredragsholder 2017?

Gjennom mange år har ANFO feiret årets foredragsholder basert på evalueringer av våre mange konferanser. Med rundt 150 foredrag i et konferanseår skal man være veldig god for å komme helt på topp. Bare det å komme med i et finaleheat som det vi presenterer her er en bragd!
Les mer
  • Adina & Kristin

Passionisterne har et ganske stort bullshitfilter som er vanskelig å trenge igjennom.

Urbane kvinner og forbruk: Se opp for passionistaene!
Les mer
  • 10S

Den Store Annonsørrapporten 2017

ANFO gjør årlig en stor studie om virkemidler, utfordringer, utviklingstrekk og prioriteringer hos norske annonsører.
Les mer
  • ANFO.LR.marketoonist

Top speaker fra SXSW til Oslo. The Marketoonist, Tom Fishburne til DSAD

Et bilde sier mer enn tusen ord sies det.
Les mer
  • henning

3 nye år for Penetrace og ANFO.

Henning Tunsli i Penetrace og Jan Morten Drange i ANFO forlenger samarbeidet med nye langvarige samarbeidsavtaler
Les mer
  • 461347527

Viewability

Vi vet alle at den digitale markedsføringens tidsalder har gitt oss noen utfordringer.
Les mer
  • 150803.highres.viewability-2

The Marketoonist - Tom Fishburne - kommer til DSAD - 12. oktober

Les mer
  • magnus s bøe 2

Årets foredragsholder. En adelskalender.

De fleste som driver med markedsføring vet at ANFO er en helt sentral aktør i kompetanse og konferansemarkedet. Med rundt 20 forskjellige eventer blir det fort mange som står på en ANFO scene i løpet av et konferanseår. De siste årene snakker vi faktisk om mellom 140 og 150 foredragsholdere årlig.
Les mer
  • Fotograf: AVIA

Digitale utfordringer i bøtter og spann. Men lys i tunnelen!

Det er nå omtrent akkurat et år siden vi i lys av fjorårets undersøkelse (Den Store Annonsørrapporten) skrev en kommentar hvor vi belyste en del digitale utfordringer. I veldig stor grad var disse knyttet opp mot en programmatisk verdikjede og manglende transparens.
Les mer
  • Skjermbilde 2017-05-31 kl. 11.57.50

Tydelige krav til merking av budskap for sosiale medier og YouTubere

Forbrukerombudet og Medietilsynet stiller klare krav til merking av reklame for YouTubere og sosiale medier i sine nye veiledninger. Dette blir viktigere og viktigere å passe på for markedsførere! Se de fullstendige guidene her.
Les mer
« Forrige Neste »

Side 1 av 9


”Passionisterne har et ganske stort bullshitfilter som er vanskelig å trenge igjennom.”

Urbane kvinner og forbruk: Se opp for passionistaene!