ANFO_LogoV_white_50px
  • _L2A4298_MMM2018_Festaften_red

ANFO arrangerer MMM våren 2020


MMM 2019-2020 flyttes nå tilbake til våren. Max Marketing Mix er konkurransen for datadrevet direktemarkedsføring der juryen vurderer kampanjens strategi, kreativitet og resultat.

 

MMM er for alle oss som driver med datadrevet markedsføring en spesielt viktig konkurranse. Selve prisutdelingen som i fjor var i November har vært en høytidsstund for denne delen av bransjen i veldig mange år. MMM 2019-2020 flyttes nå tilbake til våren, for dette har vært en våraktivitet i mange år tidligere. Dette gjør vi bla for å tilpasse oss internasjonale Echo Awards hvor vinnerne i MMM er automatisk er kvalifisert for deltagelse.  

 

Merk dere to datoer;

Frist for innsendelse av case – 31. mars

Prisutdeling i riktig lekkert vårvær – 7. mai

 

Informasjon og påmelding