ANFO_LogoV_white_50px
Samarbeider om ANFO Content Marketing: Martina Sahlin er salgsdirektør i Spray, Jan Morten Drange er adm. dir. i ANFO og Sara Narvhus Oksdøl er CEO i Spray.
  • anfo spray content_red

ANFO Content Marketing: 12 desember


Undersøkelser gjort av ANFO viser at norske annonsører virkelig har omfavnet innholdsmarkedsføring. Det har aldri vært enklere å produsere og publisere innhold. Det har heller aldri vært vanskeligere å nå igjennom! Content marketing kompletterer en ellers ganske full verktøykasse og vil for mange være akkurat det virkemiddelet som trengs.

 

I løpet av et år lager vi mange store og små faglige arrangement og noen ganger velger vi å samarbeide med andre. Det gjør vi på ANFO Content Marketing. Denne dagen er Spray (Amedia) vår gode samarbeidspartner og medarrangør.

 

På selve dagen får du presentert en kombinasjon av relevante innlegg og gode caser. Vi søker å belyse content marketing fra ulike ståsted.

 

Spray er Amedias innholdsbyrå. Byrået produserer og distribuerer innholdskampanjer på over 100 lokalaviser og Nettavisen.no, og når totalt ut til 2.6 millioner lesere. 

 

Content Marketing 2019_Foredragsholdere_2

 

Disse foredragsholderne får vi høre fra scenen:

  • Content til vi dør
    Håvard Rønnevig Bakken, Fagdirektør - ANFO

  • Slik vil kunstig intelligens påvirke digital markedsføring
    Hans-Petter Nygård-Hansen 

  • Hva er FIM - Fagutvalget for Influencermarkedsføring?
    Wenche Jacobsen, Prosjektdirektør - ANFO

  • Slik har innsikt gjort innholdet mer relevant for leserne våre
    Eivor Jerpåsen, Redaksjonell utviklingssjef - Amedia innholdsutvikling

  • Hvordan bruke event og rettigheter for å skape bra innholdsmarkedsføring?
    Marius Ramdahl, Director - FUSE

  • Hva kjennetegner historier som vekker følelser hos målgruppen?
    Randi Hagen Eriksrud, Generalsekretær - Av-og-til

  • Fra sentrale generiske kampanjer til sentrale kampanjer med lokal tilpasning ved hjelp av Content marketing
    Erik Storsveen, Markedskonsulent - Block Watne og Aurora Seierstad, Media Manager - IUM

  • Norsk Tipping: Ekte historier, ekte mennesker
    Espen Bakketun, Innholdsprodusent - Spray

  • Østfold Kollektivtrafikk: hvordan øke kjennskap ved bruk av den genuine historien? 
    Solfrid Rød Olsen, Markedssjef - Østfold Kollektivtrafikk og Christine Heim, Innholdsprodusent - Spray AS

 

Dagen er 12. desember. Stedet er Latter. Arrangementet er gratis for deg som er ANFO medlem.

 

Påmelding