ANFOlogo

ANFO EFFEKT 2017

ANFO EFFEKT - VIS EFFEKTEN AV DITT MARKEDSARBEID

ANFO Effekt har engasjert hele bransjen gjennom 5 år og fått inn totalt fantastiske 355 Effekt cases. Dette er alle cases som viser at markedsføring gjør en forskjell for bedrifter og merkevarer. 

- Mål deg mot andre merkevarer og byråer

- Økt kompetanse internt og for dine samarbeidspartnere

- Fremmer nyskapning og kreativitet

- Skaper stolthet og bevisthet rundt eget arbeid

ANFO Effekt sitt mål er å fremheve fremragende markedskommunikasjon som evner å skape verdier. Det er jo det som til syvende og sist er det viktigste for annonsørene.

Målsettingen skal være klart definert og effekten målt i henhold til samme målsetting. Det er altså ingen krav til virkemidler. Et godt case kan kun fokusere på ett, eller flere virkemidler, eksempelvis event, sosiale media, PR, massekommunikasjon, design, pris og distribusjon. Det viktige er ikke mediekanal eller kommunikasjonsdisiplin, men evnen til å dokumentere en klar og beviselig sammenheng mellom innsats og effekt. Effekten skal videre dokumenteres og tilbakeføres til den forretnings- og markedsføringsmessige målsetting som er grunnlaget for arbeidet.

Vi gleder oss til nok en gang til mange bidrag i 2017!

LOS & CO

RED

TACTIC

Penetrace

Dagens Næringsliv

Print

Marketing Clinic

MC_LOGO_pms

Aller

KANTAR TNS

Widespace