ANFO_LogoV_white_50px

ANFO Effekt-juryen er klar!


Nå starter snart jobben med å finne årets mest effektive markedsføringskampanjer i kategoriene «Smart Multi», «Smart Singel», «NY», «B2B» og «Vekst». Vi har med oss 45 erfarne bransjefolk i årets Effekt-jury.

 

– Hvert år gleder vi oss til å kåre Norges mest effektive markedsføringsjobber. Prisutdelingen i februar er som julaften og nyttårsaften for alle som er opptatt av markedsføringseffekter, sier Håvard Rønnevig Bakken i ANFO. Alle deler av bransjen er velkomne til å sende inn sine beste og mest effektive case. Husk fristen den 13. desember, det er midt i julestria og lett å glemme.  

 

Her er juryen som skal finne årets meste effektive markedsføringsjobber  : 

Effekt Jury 2019_061

 

– Det er en ære å være med og kåre årets beste markedskampanjer; en oppgave jeg er ydmyk ovenfor da det ligger mye hardt arbeid og mye kompetanse bak hver av disse kampanjene, sier årets jurygeneral Jaroslava Juricova-Olsen i Salmon Brands. Det finnes alltid noen kampanjer som skiller seg ut og det er disse vi er på jakt etter. ANFO Effekt er en fantastisk arena for læring og kompetanseheving og jeg håper at enda flere velger å delta i konkurransen.

Formålet med ANFO Effekt er å fremheve fremragende markedskommunikasjon som evner å skape verdier.

– Det er jo det som til syvende og sist er det viktigste for annonsørene. Vi ønsker å bidra til stolthet og bevisstgjøring rundt eget markedsføringsarbeid samt inspirasjon og læring for hele bransjen. Etter syv år er konkurransens database på nærmere 800 case. Der ligger det mye læring, sier Rønnevig Bakken,  fagdirektør i ANFO.

 

Innsendelsefrist: 13. desember

Prisutdelingen skjer 13. februar på Wallmans.

 

Mer om ANFO Effekt