ANFO_LogoV_white_50px
  • OSLO, NORWAY - FEBRUARY 07: ANFO Effectiveness Award at Wallmans Oslo on February 7, 2019 in Oslo, Norway. (Photo by Erik Valestrand/Getty Images  For ANFO)

Registrering til ANFO Effekt 2019 er åpen

Dager
Timer
Minutter
Sekunder

 

ANFO EFFEKT – VIS EFFEKTEN AV DITT MARKEDSARBEID

ANFO Effekt har engasjert hele bransjen gjennom 7 år, og fått inn over 792 Effekt cases. Dette er cases som viser at markedsføring gjør en forskjell for bedrifter og merkevarer. 

  • Mål deg mot andre merkevarer og byråer
  • Øk kompetansen internt og for dine samarbeidspartnere
  • Fremmer nyskapning og kreativitet
  • Skape stolthet og bevissthet rundt eget arbeid

ANFO Effekt sitt mål er å fremheve fremragende markedskommunikasjon som evner å skape verdier. Det er jo det som til syvende og sist er det viktigste for annonsørene.

Målsettingen skal være klart definert og effekten måles i henhold til dette. Det er altså ingen krav til virkemidler. Et godt case kan fokusere på ett eller flere virkemidler, eksempelvis event, sosiale media, PR, massekommunikasjon, design, pris og distribusjon. Det viktige er ikke mediekanal eller kommunikasjonsdisiplin, men evnen til å dokumentere en klar og beviselig sammenheng mellom innsats og effekt. Effekten skal videre dokumenteres og tilbakeføres til den forretnings- og markedsføringsmessige målsetting som er grunnlaget for arbeidet.

 

Hva skal sendes inn:

  • Lag caset i Word eller Powerpoint. Lagre som Pdf før du sender inn.
  • Maksimalt 1000 ord og 10 sider (eks. forside). Gjelder alle kategorier uten Vekst hvor du kan bruke maksimalt 1500 ord og 15 sider (eks. forside). Overskrides dette risikerer du at caset ikke blir bedømt.
  • Lurer du på hvilken kategori du skal delta i? Sjekk HER
  • Lurer du på hvordan du skriver et godt case? Sjekk HER

 

Påmelding til ANFO EFFEKT 2019 er åpen!

Innsendelsesfrist: 13. desember

Prisutdeling: 13. februar 2020 på Wallmans

 

Husk å melde inn dine beste case!