ANFO_LogoV_kort_RGB_white_193x50
  • birøkter5_2

 

ANFO EFFEKT – VIS EFFEKTEN AV DITT MARKEDSARBEID

ANFO Effekt har engasjert hele bransjen gjennom 8 år, og fått inn nærmere 1000 Effekt case. Dette er case som viser at markedsføring gjør en forskjell for bedrifter og merkevarer. 

  • Øk kompetansen internt og for dine samarbeidspartnere
  • Fremmer nyskapning og kreativitet
  • Skape stolthet og bevissthet rundt eget arbeid
  • Mål deg mot andre merkevarer og byråer

Målet med ANFO Effekt er å fremheve fremragende markedskommunikasjon som evner å skape verdier. Det er jo det som til syvende og sist er det viktigste for annonsørene.

Målsettingen skal være klart definert og effekten måles i henhold til dette. Det er altså ingen krav til virkemidler. Et godt case kan fokusere på ett eller flere virkemidler, eksempelvis event, sosial media, PR, massekommunikasjon, design, pris og distribusjon. Det viktige er ikke mediekanal eller kommunikasjonsdisiplin, men evnen til å dokumentere en klar og beviselig sammenheng mellom innsats og effekt. Effekten skal dokumenteres og tilbakeføres til den forretnings- og markedsføringsmessige målsetting som er grunnlaget for arbeidet.

 

Hva skal sendes inn:

  • Lag caset i Word eller Powerpoint. Lagre som Pdf før du sender inn.
  • Maksimalt 1000 ord og 10 sider (eks. forside). Gjelder alle kategorier uten Vekst hvor du kan bruke maksimalt 1500 ord og 15 sider (eks. forside). Overskrides dette risikerer du at caset ikke blir bedømt.
  • Lurer du på hvilken kategori du skal delta i? Sjekk HER
  • Lurer du på hvordan du skriver et godt case? Sjekk HER

 

ANFO EFFEKT 2019 over og prisutdelingen var den 13. februar 2020 på Wallmans.