ANFOlogo

ANFO kompetanse og konferanser

2017

Oversikt over planlagte aktiviteter

Hva skjer etter digitaliseringen?    
En klar oversikt over hva GDPR er, hva det betyr for din virksomhet og ikke minst hva vi bør…
12. oktober 2017 arrangeres DSAD – Den store annonsørdagen for 11. gang av ANFO.…
En klar oversikt over hva GDPR er, hva det betyr for din virksomhet og ikke minst hva vi bør…
En klar oversikt over hva GDPR er, hva det betyr for din virksomhet og ikke minst hva vi bør…

ANFO er, og har alltid vært en viktig kompetansepartner. Det er mange som gjennom tidene har deltatt på våre mange møteplasser. Totalt sett arrangerer vi 15 til 20 forskjellige faglige møteplasser i året. En av våre mange oppgaver er å sette fokus på aktuelle tema og utfordringer tidlig, gjerne før de fleste andre, og alltid ut fra markedsførerens perspektiv.

Våre kompetansearenaer er en blanding av inspirasjon og praktisk anvendbar kunnskap. Vi har et bredt  nettverk, både i Norge og internasjonalt. Ikke minst har vi tilgang på svært mange internasjonale kontakter via våre venner i WFA (World Federation of Advertisers). 

De aller fleste ANFO-konferanser er gratis for våre medlemmer. 

Ikke medlem enda? Ta kontakt med Tommy Torjesen eller Jan Morten Drange her.

ANFO sine kurs settes opp for å møte våre medlemmers ønsker og behov. Har du input og ideer til relevante tema. Ta kontakt med Håvard Bakken eller oss andre i ANFO. Det samme gjelder om du ønsker å spille deg selv eller andre inn som foredragsholder.

Andre kurs og seminarer vi anbefaler

Dette kurset gir deg grunnmuren i arbeidet med å bli klar til GDPR innen fristen…

Tidligere ANFO konferanser

ALT innenfor Retail og Shopper Marketing på èn dag, med ny innsikt, grundig analyse og…
Nye markedsføringskanaler og aktuelle måter å kommunisere med…
Dagen fylt med de beste og mest lærerike casene fra årets ANFO Effekt, presentert…
Her får dere 7 gode og konkrete  tips fra dyktige foredragsholdere du som…
Detaljhandelen står foran store og til dels helt nye utfordringer.
Den mye omtalte ANA/K2 rapporten presenteres av Julian Moore fra K2.  
ANFO slapp tidligere i år deler av Den Store Annonsørrapporten som viste at…
På ti årsdagen for DSAD vil vi svært gjerne dvele ved noe av det mange…
Lær deg metodene for å analysere dagens situasjon i butikk for et  produkt eller…
Innholdsmarkedsføring for annonsører
We are hosting Jackie Fast to run her famous Sponsorship Session
Engasjer fans og kunder gjennom sports marketing    
Konkrete løsninger for hva som faktisk fungerer ute i butikken
Alt du må vite om programmatisk i 2016
Fremtidens samarbeidsmodeller    
Hvor går grensen for hva som er lovlig?
Årets viktigste og mest betydningsfulle Retail konferanse.  
Real Time Marketing - The need for speed  
Alt du må vite om Performance i 2016
Vi hyller årets mest Effektive markedsføringsjobber!
Effekteksperter og de meste Effektive casene fra ANFO Effekt 2015
Godt omdømme eller rennomme er viktig for anseelse og tiltrekningskraft.
Godt omdømme eller rennomme er viktig for vår anseelse og tiltrekningskraft i…
Lær deg metodene for å analysere dagens situasjon i butikk for et  produkt eller…
Hvordan kan merkevarer i mat- og drikkevarebransjen holde tritt med den raske utviklingen innen…