ANFOlogo

ANFO kompetanse og konferanser

2017-2018

Oversikt over planlagte aktiviteter

En klar oversikt over hva GDPR er, hva det betyr for din virksomhet og ikke minst hva vi bør…
Vi går igjennom hvordan man skriver cases fra start til slutt.
Intensjonen med skolen er å skape en dypere forståelse for kjøpsformen…
Markedsdirektørens sin rolle i dag og i fremtiden. Basert på en study Deloitte…
8 ting du må vite om....
Ny og oppgradert merkevareskole fra ANFO, som strekker seg over totalt 6 dager.
Content Marketing eller innholdsmarkedsføring har blitt en gjenganger på…
De beste casene fra årets ANFO Effekt
Nye markedsføringskanaler og aktuelle måter å kommunisere med…
ANFO og BigBlue & Company inviterer til et av våre mest populære kurs som har…

ANFO er, og har alltid vært en viktig kompetansepartner. Det er mange som gjennom tidene har deltatt på våre mange møteplasser. Totalt sett arrangerer vi 15 til 20 forskjellige faglige møteplasser i året. En av våre mange oppgaver er å sette fokus på aktuelle tema og utfordringer tidlig, gjerne før de fleste andre, og alltid ut fra markedsførerens perspektiv.

Våre kompetansearenaer er en blanding av inspirasjon og praktisk anvendbar kunnskap. Vi har et bredt  nettverk, både i Norge og internasjonalt. Ikke minst har vi tilgang på svært mange internasjonale kontakter via våre venner i WFA (World Federation of Advertisers). 

De aller fleste ANFO-konferanser er gratis for våre medlemmer. 

Ikke medlem enda? Ta kontakt med Tommy Torjesen eller Jan Morten Drange her.

ANFO sine kurs settes opp for å møte våre medlemmers ønsker og behov. Har du input og ideer til relevante tema. Ta kontakt med Håvard Bakken eller oss andre i ANFO. Det samme gjelder om du ønsker å spille deg selv eller andre inn som foredragsholder.

Tidligere ANFO konferanser

En klar oversikt over hva GDPR er, hva det betyr for din virksomhet og ikke minst hva vi bør…
12. oktober 2017 arrangeres DSAD – Den store annonsørdagen for 11. gang av ANFO.…
Getty Images Norge, sammen med ANFO inviterer deg til frokostseminar.
En klar oversikt over hva GDPR er, hva det betyr for din virksomhet og ikke minst hva vi bør…
Hva skjer etter digitaliseringen?    
ALT innenfor Retail og Shopper Marketing på èn dag, med ny innsikt, grundig analyse og…
Retorikk handler om kommunikasjon og overbevisning.  NB: Begrenset med plasser.
Vinnerne av Årets Byrå kåres i Oslo Konserthus 30. mai, kl 17:00.
Hvordan kan merkevarer i mat- og drikkevarebransjen holde tritt med den raske utviklingen innen…
In collaboration with Contagious London, The Changing Face of Creativity is Kreativt Forums first…
Nye markedsføringskanaler og aktuelle måter å kommunisere med…
Alle inviteres nå til storslagen prisutdeling og fest på VIPPA torsdag 9.…
31. jan. -2. feb. og 7.-9. feb. - 2 samlinger a 3 dager - Oslo. Foreleserne er de beste fra…
Her får dere 7 gode og konkrete  tips fra dyktige foredragsholdere du som…
Detaljhandelen står foran store og til dels helt nye utfordringer.
Analyse handler ikke om rapporter, men å skaffe innsikt som man kan handle på - enten…
Lær å skrive et ANFO Effekt vinnercase  
Lær å skrive et ANFO Effekt vinnercase  
Gratis: ANFO deler de beste tipsene for å hevde deg i ANFO Effekt. Det er mulig å…
Gullkorn arrangeres av bransjeorganisasjonen KOMM 
Godt omdømme eller rennomme er viktig for vår anseelse og tiltrekningskraft i…
Godt omdømme eller rennomme er viktig for anseelse og tiltrekningskraft.
Hvordan kan event og sponsing brukes strategisk? Hvordan kan verdier skapes i samfunnet, i…
Den mye omtalte ANA/K2 rapporten presenteres av Julian Moore fra K2.  
ANFO slapp tidligere i år deler av Den Store Annonsørrapporten som viste at…
19-20 okt. og 26-27 okt. - 2 samlinger a 2 dager - Oslo
På ti årsdagen for DSAD vil vi svært gjerne dvele ved noe av det mange…
Kreativt Forums årlige kurs i markedsrett gir en solid innføring i sentrale…
Kreativt Forums årlige kurs i markedsrett gir en solid innføring i sentrale…
”Nå tar mobilen av også som reklamekanal. Dette blir mobilens…
We are hosting Jackie Fast to run her famous Sponsorship Session
Engasjer fans og kunder gjennom sports marketing    
Konkrete løsninger for hva som faktisk fungerer ute i butikken
Alt du må vite om programmatisk i 2016
Slik organiserer du Effektivt byråsamarbeid
Fremtidens samarbeidsmodeller    
I samarbeid med Tactic Real-Time Marketing ønsker vi velkommen til Real-Time…
Hvor går grensen for hva som er lovlig?
Content marketing nettverk for ANFO medlemmer. Mer informasjon og en noe mer konkretisert…
– et gratis seminar om strategisk bruk av event
Årets viktigste og mest betydningsfulle Retail konferanse.  
Integreringsprosjektet HOME – art for change.
Real Time Marketing - The need for speed  
Dagen fylt med de beste og mest lærerike casene fra årets ANFO Effekt, presentert…
Effekteksperter og de meste Effektive casene fra ANFO Effekt 2015
Alt du må vite om Performance i 2016
3-5 feb. og 10-12 feb. - 2 samlinger a 3 dager - Oslo MRA Trinn 2 er et avansert kurs i…
Vi hyller årets mest Effektive markedsføringsjobber!
Eksperter fra Advokatfirmaet Haavind ser nærmere på juridiske problemstillinger knyttet…
Bruk av video i digitale kanaler er en effektiv måte å engasjere målgruppen…
Kurs i møteledelse: Slik halverer du møtetiden og dobler nytteverdien!  
Kreativt Forums årlige kurs i markedsrett.
Godt omdømme eller rennomme er viktig for vår anseelse og tiltrekningskraft i…
Kravene til markedsføring av mat blir stadig mer omfattende - vi retter søkelyset…
Bli internasjonalt sertifisert i reklame og kommunikasjon!
Traffic vs audience. Hvordan skape salg og engasjement hos neste generasjons…
DSAD arrangeres i år for 9. gang. Gjennom disse årene har vi skapt en møteplass…
Lær deg metodene for å analysere dagens situasjon i butikk for et  produkt eller…