ANFOlogo

Jan Morten Drange

Administrerende Direktør

jan.morten@anfo.no

Tlf: 982 50 420

Jan Morten Drange er administrerende direktør. Han er utdannet siviløkonom og har bakgrunn fra media og reklamebransjen. I tillegg sitter Jan Morten i WFA (World Federation of Advertisers) Executive Committee. Samarbeidsspørsmål og pressehenvendelser rettes til Jan Morten.

  • to3

Håvard Rønnevig Bakken

Fagdirektør

havard.bakken@anfo.no

Tlf: 934 33 008

Håvard Rønnevig Bakken er konferanseansvarlig og hovedansvarlig for ANFO Effekt. Han er utdannet cand.polit fra UiO og har en bred salgs- og analysekompetanse med erfaring fra media, reklame- og mediebyrå. Håvard tar ofte en lead rolle i ANFO sine analyseprosjekter.

 

  • håvard til bruk på anfo.no og div

Tommy Torjesen

Medlemsansvarlig

tommy.torjesen@anfo.no

Tlf: 977 63 906

Tommy Torjesen er medlemsansvarlig med ansvar for eksisterende og nye medlemmer, Han har en bachelorgrad fra Markedshøyskolen Campus Kristiania og en mastergrad i innovasjon & entreprenørskap fra Handelshøyskolen BI. Tommy er hovedansvarlig for våre Adtech konferanser, samt sponsoransvarlig. 

  • Tommy Torjesen

Wenche Jacobsen

Prosjektdirektør

wenche.jacobsen@anfo.no

Tlf: 932 59 461

Wenche Jacobsen er prosjektdirektør. Hun er utdannet siviløkonom NHH og har en bred erfaring fra merkevarebygging, forretningsutvikling og markedsføring generelt.

Wenche er i tillegg sekretariatsleder for MFU, en selvreguleringsordning ANFO drifter sammen med Virke og NHO.

  • ANFO-01

Prosjektleder

Marlene Rasmussen er prosjektleder. Hun er utdannet markedsøkonom med hovedfag i markedskommunikasjon. Marlene har 20 års erfaring fra media og reklamebransjen og lang fartstid som prosjektleder, hvor hun de siste 10 årene har jobbet med noen av de største annonsørene i norden.

Fabian Bjørne-Larsen

Markedsassistent/Intern

 postmaster@anfo.no 

Tlf: 993 32 000

Fabian Bjørne-Larsen har bakgrunn fra kognitiv vitenskap og intelligente systemer. I tillegg til bred kunnskap innen IT utdanner han seg nå på Westerdals til å bli tekstforfatter, samtidig som han jobber deltid for ANFO.
Fabian brenner for rasjonelt begrunnet reklame og språklige finurligheter.

  • FabianBjørne-Larsen