ANFOlogo

ANFO bloggen

  • Martin-Berggreen-Rove_675_900_s_c1_center_top

BIG DATA - (NEW) LEGAL THINKING

"Big Data", "AI", "Profilering", "Digitalisering" osv. Nye ord og begreper kommer til overflaten og er på alles markedsføringslepper for tiden.
Les mer
  • Lesetips_Påske_2019

Gode lesetips for påsken

Det er snart påske og vi oversvømmes av «Ekspertenes beste påskekrim-tips – klikk her» artikler. Men vi markedsførere bruker jo selvsagt påsken til å lese oss opp på marketing faget!
Les mer
  • WFA_1200x630

Hold SoMe-plattformer ansvarlige!

WFA oppfordrer brands globalt til å sette press på sosiale medier-plattformer.
Les mer
  • Chris-Barez-Brown_bw

Fantastisk speaker til Adtech:Programmatic 13. juni

Gled deg til å møte Chris Baréz Brown med konseptet Upping your Elvis! Bare smak på ordene: Upping Your Elvis! Her ligger det både forventning og spenning i uttrykket. Vi har alle en Elvis i oss!
Les mer
  • Pressebilde190319_Alle

Power of One utfordrer mediehusenes annonsørprodukter

Innholdsmarkedsføring har blitt en viktig del av mange annonsørers aktivitetsplaner, og markedet har på få år vokst til omlag fire milliarder (ANFO og Metro). Det nye produktet Content@Scale utfordrer mediehusenes innholds-satsinger ved å gi annonsørene større eierskap og valgfrihet både til innhold og distribusjon – på tvers av mediehusenes «walled gardens». Et relevant produkt for alle annonsører med innholdsmarkedsføring på planen.
Les mer
  • WFA_Raja_Rajamannar_GMW19-1_ny

Mastercards Raja Rajamannar er ny leder i WFA

WFA har kunngjort et nytt lederteam og har valgt Mastercards markedsførings- og kommunikasjonssjef, Raja Rajamannar, som sin nye president. Han vil tjene som president i en toårsperiode, med mulighet til å utvide i ytterligere to år.
Les mer
  • La oss åpne opp Modellene! (2) (1)

Hvorfor ikke bare åpne opp modellen overfor annonsørene og fjerne enhver tvil?

Artikkel skrevet av Oslo Technology Consulting.
Les mer
  • ChristianWernerSkovly

Hva fire tilsynssaker fra Frankrike forteller oss om fremtiden til AdTech og GDPR-samtykke

Det franske datatilsynet har åpnet saker mot fire leverandører av lokasjonsbasert annonseteknologi: Vectuary, Fidzup, Teemo og Singlespot. Sakene gir oss nye detaljer om hvordan tilsynsmyndighetene forventer at samtykke innhentes på nettsteder og i apper.
Les mer
  • GroupM-Emily-1200x755

Programmatiske kjøp svartmalt, igjen!

Les mer
  • Bilde1_ANFO_og_MetroBranding

Content marketing-markedet i Norge: 4 milliarder

Betydningen av innholdsmarkedsføring øker i hele Europa. Det viser resultatene av en helt fersk content marketing-undersøkelse. Trenden er tydelig og Norge er intet unntak!
Les mer
« Forrige Neste »

Side 1 av 23