ANFOlogo

ANFO bloggen

  • JHN_0928_redigert (1)

GDRP - Hva er "nytt"?

GDPR 25. Mai 2018. Innhenting og oppbevaring  
Les mer
  • Unknown1

God jul til medlemmer, samarbeidspartnere og sponsorer

Det har gått et år siden sist gang vi laget fjorårets julehilsen. Og for et år! Året 2017 har ikke bare vært Trump, #metoo, GDPR og brand safety. Det har vært et særdeles aktivt markedsførings år også
Les mer
  • c533cca6-30a4-460e-9946-0646364cf729-w_960

Freia frikjent i MFU

Lykkehjul i barne- og familieparker er ikke markedsføring særskilt rettet til barn eller uaktsom markedsføring til ungdom
Les mer
  • 20171001_131944

Coca-Cola felt i MFU

MFU (Matbransjens Faglige Utvalg) har felt Coca-Cola for å opptrådt i strid med MFUs retningslinjer. Retningslinjene regulerer markedsføringsaktiviteter for mat og drikke rettet til barn og unge
Les mer
  • jmd21

Om ”norske” medier og store internasjonale reklameaktører

Er det rettferdig å kritisere noen kun fordi man har gjort en god jobb, overtatt tidligere tiders dominerende aktørers posisjoner og kun utnyttet gjeldende skatteregimer i de landene man har tatt posisjoner i?
Les mer
  • DO1Q8524

Tilbakeblikk ANFO Effekt 2016

STALLTIPS FOR Å VINNE I ANFO EFFEKT ER FREMDELES Å SENDE INN CASER! SEND INN DITT BIDRAG INNEN FREDAG 15.DES 2017 KL. 23.59
Les mer
  • Pressebilde Torgeir Vierdal

Å ligge på rygg for Facebook og Google

Lenge var selskaper som Google, Facebook og Twitter eksempler på demokratisering. I dag legger de til rette for ekkokammer og polarisering med støtte fra en av sine største aksjonærer, det norske Oljefondet.
Les mer
  • ANFO_240_FotoHelgeBrekke_7236_preview

Takk for at dere kom og delte dagen med oss på DSAD 2017

Les mer
  • IMG_3606

Fortsatt stor usikkerhet

Les mer
  • ANFO_240_FotoHelgeBrekke_7736

Årets foredragsholder 2017

Les mer
« Forrige Neste »

Side 1 av 10