ANFOlogo

ANFO bloggen

  • Smash Retaildagen

To Smash!-gull i Retailprisen

Per Højs «App app app»-kampanje for Smash! ble storvinneren med to gull og én bronse under utdelingen av Retailprisen torsdag kveld, mens Kolonial.no vant utmerkelsen Årets retailer.
Les mer
  • Jan Morten Drange

Anfo-sjef: - Blir en større konsentrasjon i markedet

Ble kontaktet om Dentsu Aegis' kjøp av Red timer før nyheten sprakk.
Les mer
  • Fotograf: AVIA

Aldri har det vært viktigere med en organisasjon som ANFO!

Den digitale utviklingen har gått fort og definitivt gitt oss en del utfordringer. Globalt står digitalt for rundt 40% av all markedsføring. En betydelig del av dette er allerede såkalt programmatiske kjøpt hvor man kjøper målgrupper basert på profiler og data. I prinsippet veldig bra når det fungerer og svært lite bra når teknikken misbrukes. Prognosene er tydelig på at andelen programmatisk vil øke, hvilket betyr at vi like gjerne kan løse de litt uønskede konsekvensene av denne kjøpsformen nå.
Les mer
  • anfo_dsad_2015-65-of-40

ANFO SØKER MEDLEMSANSVARLIG!

Det hyggelige faktum er at ANFO vokser og vi omdisponerer våre ressurser.
Les mer
  • 779bdef1-55a2-4a1c-9b74-d76ccb6025b8

Juryen har talt! Her ser du topp 10 innsendte jobber i tilfeldig rekkefølge i de ulike kategoriene

Vi fikk mange innsendte jobber til Retailprisen og juryen har gjort en solid jobb med å kåre vinnerne i de 5 kategoriene. Formålet med Retailprisen er å hylle de beste retailjobbene som er gjort i året som har gått. De beste jobbene skal ikke bare hylles, de skal også bidra til læring og inspirasjon.
Les mer
  • 664001-ca-facebook-afp

Vil annonsører og brukere rømme fra Facebook?

Snakkisen i den digitale annonseverden den siste uken er uten tvil Facebook/Cambridge Analytica skandalen.
Les mer
  • Futatsu Industries vant kategorien Mellomstore reklamebyrå.

Rekord for Årets Byrå. Utdeling 8. mai.

54 byråer deltar i Årets Byrå Norge 2018, den største bransjestudien i sitt slag. Nytt av året er kategorien for Merkevare-/Designbyråer, samt en spesialpris for byråer med inntekt over 100 millioner kroner.
Les mer
  • adtalk-logo-gradient-RGB

ADTalk:Fremtidens medieallianser

Nytt i år på Adtech: Programmatic er debatten ADTalk.
Les mer
  • johnny ryan

"We get what we deserve and along came GDPR."

Det er intet mindre enn en svært imponerende person som kommer på ADTECH: Programmatisk 14. juni 2018. Dr. Johnny Ryan. Head of Ecosystem at PageFair.
Les mer
  • ANFO0088_Påskekort_A5_HIGH

Riktig god påske!

Les mer
« Forrige Neste »

Side 1 av 13