ANFOlogo

ANFO bloggen

  • 587532208

Kundeopplevelse og kundeinnsikt

I følge DSAR har annonsørene virkelig satt kundeopplevelse på det strategiske veikartet. Dyp kundeinnsikt og god forståelse for beslutningsreiser har ikke blitt mindre viktig i den digitale tidsalder.
Les mer
  • IMG_9079 (1)

Google skatt nok en gang?

Mediebedriftenes bransjeorganisasjoner i Norge, Sverige, Danmark og Finland argumenterer for egen bransje og egne interesser når de igjen tar til orde for en særskilt digitalskatt, en såkalt Google-skatt.
Les mer
  • 705001197

Vi støtter norske medier

I kapittel 6 stiller vi spørsmålet om norske annonsørers forhold til henholdsvis norske og utenlandske medier.
Les mer
  • Både Schibsted og Amedia med printvekst i oktober. – Ekstremt motiverande - Medier24

Både Schibsted og Amedia med printvekst i oktober. – Ekstremt motiverande

- Det har blitt lov og rom for å snakke om print igjen, seier annonsedirektør i Schibsted, Per Håkon Fasting. Analytikarar er meir skeptiske.
Les mer
  • Bilde1

Utfordringer i den digitale annonseøkonomien

Kapittel 5 retter søkelys på det digitale økosystem
Les mer
  • gdpr-

GDPR - erfaringene så langt

GDPR trådte i kraft i juli i år. Vi i Ræder har gjort oss noen betraktninger om hvilke endringer regelverket har medført for norske bedrifter på den relativt korte tiden siden i sommer.
Les mer
  • 494324461

STORE UTFORDRINGER I BRANSJEN

Kapittel 4 i DSAR 2018, handler om annonsørenes fremste utfordringer. Som vi skal se er utfordringene like mange og like store som de to foregående år. Noen bevegelser er det likevel.
Les mer
  • Skjermbilde 2018-11-22 kl. 11.57.20

Byråtopp applauderer ANFO sin tydelige holdning til bl.a Google

Et fåtall selskaper er i ferd med å ta fullstendig kontroll over våre verdier og kultur, og vi gjør altfor lite for å hindre denne utviklingen.
Les mer
  • 958919586

Innholdsmarkedsføring og sosiale medier

Kapittel 3 retter søkelys på innholdsmarkedsføring og sosiale medier.
Les mer
  • 921518908

Understanding Programmatic Challenges for Publishers

En undersøkelse utgitt av Oath i samarbeid med IAB Europe, har vist at europeiske mediehus mener at inntekter fra video, mobil og native formater vil vokse med mer enn 26% i løpet av de neste 12 måneder. Mer enn 60% mente at disse formatene er avgjørende for virksomhetens suksess.
Les mer
« Forrige Neste »

Side 1 av 19