ANFO_LogoV_white_50px

ANFO bloggen

  • YoungLions_Vinnere2

ANFO-løvene på plass

Det unge teamet Henrik Norem og Mari Falkenberg vant deltakerpass til årets Young Lions Marketers i Cannes. Vinnerteamet ble avslørt foran hele bransjen på et fullpakket Wallmans.
Les mer
  • birøkter1

DNB – Årets birøkter 2019

Hedersprisen Årets Birøkter kan tildeles en person eller virksomhet som har vært en ekstraordinær bidragsyter til bransjens faglige utvikling generelt, og til ANFO Effekt spesielt. Over flere år.
Les mer
  • grandprix1

«Hete resultater» for årets Grand Prix vinner: finn.no

Med caset «Granka, Granka, Granka!» vant finn.no både gull i kategorien Smart Singel og konkurransens gjeveste pris: Grand Prix!
Les mer
  • Skjermbilde 2020-02-17 kl. 15.31.33

ANFO Effekt 2019 er gjennomført

Kåring av Norges beste markedsføringskampanjer var den 13. februar på Wallmans i Oslo. Vi gratulerer til alle vinnere og serverer den komplette listen over alle som var innom seierspallen i løpet av kvelden.
Les mer
  • BauerMerkevarepris_Codan2

Codan kan merkevarebygging

Det nyetablerte prisen går til caset med de sterkeste merkevarebyggende resultatene - i år ble det Codan Forsikring - en liten utfordrer i stor vekst. Vi gratulerer!
Les mer
  • KantarInnsiktspris_DNB1

«DNB Kapitalgapet» beæret med Kantars innsiktspris

Kantars Innsiktspris ble i år gitt til DNB. Prisen gis til en kreativ idé som bl.a. hatt sitt utspring i et godt strategisk innsiktsarbeid. Dette oppfyller DNBs case Kapitalgapet med glans.
Les mer
  • Hovedbilde

ANFO bidrar aktivt og tar ansvar

Den 12. februar arrangerte Barneombudet et såkalt høynivåmøte for en tryggere digital hverdag for barn og unge. ANFO var på plass, bl.a. fordi vi drifter selvreguleringsordningene Fim og MFU.
Les mer
  • Effektboka2_Mockup_4

Effekt – nå som nettkurs

I samarbeid med Publicis Groupe har vi laget et nettkurs basert på suksessen «Effekt: Boken som gir deg 10 grunnleggende regler for å lage reklame som virker». Nå kan du sitte hjemme eller på jobb og lære om hvordan lage reklame som virker.
Les mer
  • 746025759

Nyhet: ANFO skole med sertifisering

ANFO tilbyr nå en to-dagers skole med etterfølgende eksamen og sertifisering. Skolen «Ansvarlig Markedsføring og Personvern» fokuserer på datadrevet og direkte markedsføring som ligger i handlingsrommet mellom reglene om markedsføring og personvern.
Les mer
  • DSC03522_Kathinka_Storebrand

Finn kraften i data

Riktig bruk av data kan hjelpe deg med å finne, vinne og utvikle kunder. På ANFO-konferansen «Datadrevet og direkte» ble vi servert tydelige bevis på at data kan gi et grundig beslutningsgrunnlag og suksess i kommunikasjon, kundeservice og salg.
Les mer
« Forrige Neste »

Side 1 av 32