ANFOlogo

ANFO bloggen

  • Effektboka2_Mockup_4

Effekt VOL II er her

Kitchen har i samarbeid med ANFO, gjort rede for de overliggende trendene og utviklingen i norske effektcase fra 2008 til i dag. Boken gir dermed en god oversikt over hvordan norske byråer og annonsører jobber for å skape størst mulig effekt.
Les mer
  • ANFO_Brand_RGBdarkblue_NEG

Generalforsamling i ANFO 6. mai kl 1630

I ANFO sine lokaler i Arbinsgate 2.
Les mer
  • 182701570

Avtale-hjelp til ANFO-medlemmer

ANFO har utarbeidet og oppdaterer standardavtaler som tar utgangspunkt i markedsførernes interesser. Avtalene er tilgjengelig for deg som ANFO medlem, og dekker en rekke felt som du har behov for som profesjonell markedsfører.
Les mer
  • 912364242

7 prinsipper for annonsørlykke

Sparebanken Vest og Espen Grimmert er et å våre nyeste medlemmer. Denne kommentaren ble laget i forkant av et frokostmøte i Bergen hvor både Sparebanken Vest og ANFO var tilstede. Både vi i ANFO og mange andre synes kommentaren var så bra at vi legger den ut på vår egen blogg også. Særlig tips nr 7 synes jo vi var veldig bra!
Les mer
  • Slik_blir_du_lurt_programmatisk

Slik blir du lurt programmatisk

Innlegg fra Oslo Technology Consulting Med nye digitale muligheter kommer også nye muligheter til å jukse. Er du klar over hvor enkelt det er å bli lurt gjennom programmatiske verktøy?
Les mer
  • OSLO, NORWAY - FEBRUARY 07: ANFO Effectiveness Award at Wallmans Oslo on February 7, 2019 in Oslo, Norway. (Photo by Erik Valestrand/Getty Images  For ANFO)

Vipps begeistret juryen – og hele Norge!

Med caset «Vipps, så begeistret vi hele Norge!» vant de ikke bare Gull i kategorien Vekst men også konkurransens gjeveste pris: Grand Prix! Hør takketalen her.
Les mer
  • OSLO, NORWAY - FEBRUARY 07: ANFO Effectiveness Award at Wallmans Oslo on February 7, 2019 in Oslo, Norway. (Photo by Erik Valestrand/Getty Images  For ANFO)

Unge løver til Cannes

Vi presenterer teamet som vant plassen i konkurransen Young Lions Marketers i Cannes i juni.
Les mer
  • OSLO, NORWAY - FEBRUARY 07: ANFO Effectiveness Award at Wallmans Oslo on February 7, 2019 in Oslo, Norway. (Photo by Erik Valestrand/Getty Images  For ANFO)

Spesialpris til Q-Meieriene

Med Innsiktsprisen ønsker vi å hedre noen som åpenbart ikke har hatt flaks, men hvor en effektiv kreativ ide har hatt sitt utspring i et godt strategisk innsiktsarbeid, der man virkelig har forstått markedet og forbrukerne. Det gjør Q-Meieriene!
Les mer
  • OSLO, NORWAY - FEBRUARY 07: ANFO Effectiveness Award at Wallmans Oslo on February 7, 2019 in Oslo, Norway. (Photo by Erik Valestrand/Getty Images  For ANFO)

En plass på pallen for Espen og Anders i Kitchen

Hedersprisen «Årets birøkter» gikk denne gang til to personer som har utmerket seg stort med sitt arbeid med boka om effekt i reklame.
Les mer
  • OSLO, NORWAY - FEBRUARY 07: ANFO Effectiveness Award at Wallmans Oslo on February 7, 2019 in Oslo, Norway. (Photo by Erik Valestrand/Getty Images  For ANFO)

ANFO Effekt 2018 er over – prisene er delt ut og vinnerne feiret

Norges 31 beste markedsføringskampanjer er kåret og hedret av hele bransjen. En fullpakket lokale var arenaen for en festkveld uten like – rekord etter rekord ble overskredet.
Les mer
« Forrige Neste »

Side 2 av 23