ANFOlogo

ANFO bloggen

  • IMG_7691 (1)

ANFO Effekt Kick-Off 2018

ANFO Effekt sitt mål er å fremheve fremragende markedskommunikasjon som evner å skape verdier.
Les mer
  • JanMorten_Carsten_3_red

NORDMA + ANFO = SANT

Da er vi i mål. Etter en tids forlovelse og samboerskap er ANFO og NORDMA blitt en større, bedre og enda mer relevant organisasjon. I stedet for å være henholdsvis 2 og 6 ansatte i to organisasjoner er vi nå blitt 8 som en litt større aktør.
Les mer
  • 911298340

Allokering av mediebudsjettet

ANFO er opptatt av kunnskapsdeling. Derfor har vi valgt å legge ut Den Store Annonsørrapporen 2018, kapittel for kapittel.
Les mer
  • Jose A. Bernat Bacete

Hvor går markedsføringspengene?

Les mer
  • 953168856

ANFO og NORDMA slår seg sammen i et større ANFO!

To bransjeorganisasjoner tar nå steget fullt ut. Etter å ha vært samboere et års tid fullbyrdes fusjonen og ANFO og Nordma blir nå en organisasjon.
Les mer
  • 919447546

I bunn og grunn skal ikke dette med effektmåling være så utfordrende

Les mer
  • SoMe_Profilbilde_300x300

Toneangivende markedsdirektører danner styret til Elect

I september ble Elect lansert og nå er et svært kompetent styre på plass.
Les mer
  • Side 1

Markedsførere i alle land krever omfattende reform av det digitale annonsesystemet

Tidligere i år, faktisk på selveste 17. mai ble det lansert en Media Charter i regi av World Federation of Advertisers (WFA). Annonsører globalt og annonsørforeninger som ANFO i Norge har vært delaktig i dette arbeidet. Tunge globale annonsører har hatt sentrale roller i prosessen. Mange har registrert at aktører som Proctor & Gamble, Unilever med flere har hevet stemmet betraktelig og vært svært tydelige i sine krav de siste to årene.
Les mer
  • 946927386

BETAL FOR 6 BILDER – FÅ 250 BILDER!

Dette er ikke et lokketilbud, dette kan være en permanent løsning for visuelt innhold for ANFO sine medlemmer.
Les mer
  • DSC_6491

Den Store Annonsørdagen er en skikkelig stayer i konferansemarkedet.

Vi har alltid vært opptatt av balansen mellom umiddelbar nytte og inspirasjon, vi tror vi trenger og ønsker oss begge deler. Uten at vi skal skryte på oss en veldig rød tråd for årets konferanse så kommer man i 2018, ikke utenom det faktum at vi har noen digitale utfordringer. Disse ble belyst i flere foredrag.
Les mer
« Forrige Neste »

Side 2 av 19