ANFO_LogoV_white_1

ANFO bloggen

  • 933846814

Sommerlesing

Hva er vel bedre enn å pakke med en god fagbok i feriekofferten? Vi gir deg våre beste tips så du kan bruke sommeren til å lese deg opp på marketing faget!
Les mer
  • OSLO, NORWAY - JUNE 13: Jan Morten Drange attends Adtech Programmatisk event organized by ANFO at Latter on June 13, 2019 in Oslo, Norway. (Photo by Rune Hellestad/Getty Images for ANFO)

Uoverensstemmelser i reklametall fra Mediebyråforeningen og IRM

Når Mediebyråforeningen presenterte sine første prognoser for året mente vi at det var for tidlig å konkludere. IRM sine nye tall samsvarer ikke med tallene fra Mediebyråforeningen – det er betenkelig.
Les mer
  • OSLO, NORWAY - JUNE 13: Johnny Ryan and Gunnar Gundersen attend Adtech Programmatisk event organized by ANFO at Latter on June 13, 2019 in Oslo, Norway. (Photo by Rune Hellestad/Getty Images for ANFO)

Hør utdrag fra AdTech: Programmatisk

AdTech: Programmatisk 2019 er over for denne gang. Denne gang hadde vi besøk av Gunnar Gundersen og som intervjuet noen av foredragsholderne.
Les mer
  • 965662810

5 tips som virker!

Du trenger nødvendigvis ikke alltid skape nytt innhold for å vekke interesse.
Les mer
  • 182714105

Nytt om eksisterende kundeforhold

Ny avgjørelse i Markedsrådet gjør at bredbåndsleverandører nå kan markedsføre eget mobilabonnement (og motsatt) til eksisterende kunder.
Les mer
  • Jon Styrkestad Haukaas

E-sport er i vinden som aldri før

E-sport er et slags klondyke for annonsører og markedsførere. Bare se til ANFOs E-sport Marketing dagen som gikk av stabelen nå i mai, der vi fikk høre at spillindustrien omsatte for 908 millioner dollar i 2018, og en predikert omsetning for 2021 er 1650 millioner dollar! (ref. NewZoo).
Les mer
  • jamie barnard

Unilever til DSAD

Jamie Barnard er ikke hvem som helst fra Unilever. Han er General Council, Global Marketing and eCommerce i en av verdens aller største annonsører. Der leder han et spesialist team som gir råd på dagsaktuelle utfordringer bla knyttet til personvern og teknologidrevet markedsføring. Som dere skjønner så har denne gjengen mye å gjøre!
Les mer
  • Christian Nordby Bo_3

Reklameirritasjon

Nordmenn er lei av reklame, og vi er nødt til å ta noen grep om reklamen skal overleve. Så hva kan vi egentlig gjøre? Christian Nordby Bø kommenterer Reklameanalysen som viser en økende reklameirritasjon blant nordmenn.
Les mer
  • Carsten_2018.2

Google Analytics

Les mer
  • Knud close_red

Knud Fahrendorff har startet som daglig leder i Elect AS

Daglig leder er på plass i selskapet som ble etablert av TEFT og ANFO høsten 2018. Elect bistår annonsører og merkevarer med rådgivning, prosessledelse og kvalitetssikring av byråvalgsprosesser.
Les mer
« Forrige Neste »

Side 2 av 25