ANFO_LogoV_white_50px

ANFO bloggen

  • Unknown

Annonsørene har våknet og heier på norsk medier

Annonsørene har uttalt seg om norske og utenlandske medier. Google og Facebook sin sterke utvikling ses på som negativt.
Les mer
  • Digital-mforing-Avinor_3

10 bransjetips: Nyhetsbrev for nybegynnere, glemske og noen viderekommende

Når du inviterer gjester til ditt digitale hjem er det sammenhengen mellom invitasjonen og hva som møter deg – og hvordan, som skaper suksess i form av gjentatte besøk og videre kontakt.
Les mer
  • 638437872

ANFO har kåret årets buzzord

Hvilke ord eller uttrykk blir viktige i 2020 og hvilke ord ble du mest lei av i 2019?
Les mer
  • 875723200

Ny rapport fra ANFO: Oppgang for influencer marketing

Har du lurt på hvor stort influencer marketing faktisk er? Det har vi også. Sammen med MBL og MBF fikk vi IRM til å estimere dette. Svaret er nok overraskende for mange. Faktum er at vi her har en kanal som har passert andre mer etablerte kanaler.
Les mer
  • 1074262354

En riktig fredfull jul 🎅🏻

... og et godt nytt markedsføringsår ønskes til alle våre engasjerte medlemmer, samarbeidspartnere, foredragsholdere, caseskrivere, seminardeltakere, sponsorer og alle gode bransjekollegaer der ute!
Les mer
  • 168528059

Hva holder en markedssjef våken om natta?

Etter at ANFO fremmet funn som viste manglende transparens i den digitale verdikjeden og manglende åpenhet om inntjening hos mediebyråene, har debattene og meningsytringene vært mange.
Les mer
  • Trygve Tellefsen

Noen kommer og noen går

Trygve Tellefsen begynner som ny event- og konferanseansvarlig i ANFO i februar. 
Les mer
  • YoungLions_001

Young Lions 2020 - Marketers

Vi søker to unge markedsførere som sammen skal konkurrere mot andre team fra hele verden. Forutsetningen for å delta er at du er annonsør, medlem i ANFO og at begge deltagerne er under 30 år.
Les mer
  • Ny frist_747x426_2

Ny frist ANFO Effekt: 18. desember kl. 23:59

Mange sliter med tiden rett før jul, derfor gir vi mulighet for noen ekstra dager med case jobbing.
Les mer
  • GettyImages-1134862734_ny_2

Å være reklamekjøper er utvilsomt komplisert

Annonsørene er samstemte. Det finnes ingen positive utviklingstrekk hva gjelder testing og måling av effekter. Tre av annonsørenes fem største utfordringer er knyttet til måling av effekt av markedsføringsinnsatsen.
Les mer
« Forrige Neste »

Side 3 av 32