ANFOlogo
  • 468837887

Michael kommer til å dele rammeverk og inspirasjon for hvordan du kan løfte din organisasjons bruk av analyse som base for datadrevet markedsføring, samt gjennomføre en workshop for å avdekke muligheter i din egen organisasjon.

3 timer, delt i tre seksjoner:

  • Inspirasjon og rammeverk
  • Workshop for å avdekke muligheter i egen organisasjon
  • Oppsummering

Michael jobber som Fagansvarlig innenfor Webanalyse hos RED Performance. Han har mange års erfaring innen digital markedsføring, forretningsutvikling og ulike former for digital kommunikasjon. Han er siviløkonom fra NHH, men har sitt hjerte i informasjonsteknologien.

Med en fot i både webteknologien og markedsføringsfaget løser Michael de fleste av utfordringer innenfor integrasjoner, analyser og sporingsoppsett.

Personlig mantra: ”Data er den nest mest viktige ressursen en virksomhet kan eie, å kunne bruke den er den viktigste.”

Dette kurset er gratis og det er kun åpent for ANFO medlemmer.

Usikker på om ditt firma er medlem send en mail til tommy.torjesen@anfo.no

09:00 - 12:00

DATADREVEN STRATEGI FOR MARKEDSSJEFEN