ANFO_LogoV_white2
  • DSC_6159

    Den Store Annonsørdagen

Den Store Annonsørdagen er en av ANFO sine virkelige merkedager. På denne dagen møter du toppen av foredragsholdere fra inn- og utland. Her søker vi en kombinasjon av faglig tyngde, faglig inspirasjon og caser fra aktører vi mener andre kan lære fra, og bli inspirert av.

Konferanser kommer og går. DSAD må man kunne kalle en "stayer" når vi nå for 13. år på rad arrangerer denne populære dagen. 

Vi kårer også Årets Foredragshoder. I 2017/2018 var det Lise Tangen Hansen fra Penetrace som vant.  Hvem stikker av med seieren i 2018/2019? 

Den Store Annonsørrapporten som er skrevet av Håvard Rønnevig Bakken i ANFO vil lanseres og deles ut til alle deltagere. 

På slutten av dagen får du selvsagt med deg årets høydepunkt; Den Store Annonsørgoodiebaggen fylt med flotte produkter fra våre medlemmer. 

Program legges ut fortløpende

08:20 - 08:55

Kaffe og Registrering

09:00 - 09:10

Velkommen

09:10 - 09:40

4 nettsidetekstar du bør skrive med omhug

Når reviderte du sist tekstane på nettsida di? Det er fort gjort å gløyme at desse faktisk blir lest, og ikkje minst at dei spelar ei enormt stor rolle i ei kundereise. Dårlege tekstar kan både hindre konverteringar, svekke merkevara di og gjere nettsida til ei negativ oppleving. Eg har samla fire sentrale typar nettsidetekstar som har ein tendens til å ikkje få den kjærleiken dei fortener, og viser korleis du kan best utnytte moglegheitene som ligg i desse.    

09:40 - 10:40

Ethics, Zeitgeist 2020

In a world driven by data, technology and automation, the concept of meaningful consent is fast becoming unrealistic; only machines can make sense of the complexity, volume and scale of data.  Against this new reality, we are seeing a return to morality as ethics fills the vacuum.  In this session, Jamie will explore the rise of morality and its role in the future of business.

10:40 - 11:40

My life as a advertising whistleblower

10:50 - 10:50

Restoring the Soul of Business: Staying Human in The Age of Data”

Rishad Tobaccowala is the Chief Growth Officer of the Publicis Groupe, the world’s third largest marketing communications firm with 78,000 employees.

Over his 37-year career in marketing, Rishad has served as the Chief Strategist of Publicis Groupe, The Chairman of Digitas and Razorfish and several roles at Starcom and Leo Burnett including setting up the first digital units for both firms called Starcom IP and Giant Step over 20 years ago.

Rishad is finishing a book titled “Restoring the Soul of Business: Staying Human in The Age of Data” which will be published by Harper Collins in January 2020.  In addition, Rishad is a prolific speaker keynoting many conferences around the world.

13:00 - 14:00

Den Store Annonsørraporten 2019