Man vil også få innsikt i fallgruver man må passe seg for når man skriver case. Vi går igjennom hvordan man skriver cases fra start til slutt. Det blir også en kort workshop hvor vi kikker på noen av casene fra i fjor for å se hva som kjennetegner de beste og hva man kan gjøre for å styrke cases ytterligere.
Frokosten vil dekke følgende tema:
Vi serverer kaffe.
08:45 - 10:00
09:00 - 09:10
Slik sender du inn case.
Dette er kategoriene & dette kreves:
10:00 - 10:30
Eirik fant her om dagen ut at han har brukt ca 30 000 timer av livet på reklame og media, og går nå rundt og håper det skal komme noe godt ut av det. I mellomtiden prøver han å få de rundt seg til å bli pittelitt mer interessert i hva vi egentlig driver med, nemlig å produsere en eller annen form for effekt for de som til slutt plukker opp regninga (les: annonsøren). Og mens de fleste vet hva ANFO er, kan det være greit å bruke noen minutter på det andre ordet. Altså effekt. Ergo innlegget «Hva er effekt»."
Arbinsgate 2, 0253 Oslo,
Org nr 971 435 798, Telefon: +47 99 33 20 00, E-post: anfo@anfo.no