ANFOlogo
  • effektny

Man vil også få innsikt i fallgruver man må passe seg for når man skriver case. Vi går igjennom hvordan man skriver cases fra start til slutt. Det blir også en kort workshop hvor vi kikker på noen av casene fra i fjor for å se hva som kjennetegner de beste og hva man kan gjøre for å styrke cases ytterligere.

Frokosten vil dekke følgende tema:

  • Hva er effekt?
  • Hvorfor er effekt viktig?
  • Hvordan sette gode reklamemål?
  • Hvordan måle effektene?
  • Hvordan skrive et vinnercase i ANFO Effekt?

Vi serverer kaffe.

08:45 - 10:00

Hvordan skrive et vinnercase i ANFO Effekt?

09:00 - 09:10

Praktisk info - Hva kreves i hver kategori?

 

Slik sender du inn case.

Dette er kategoriene & dette kreves:

  • SMART Integrert
  • SMART Singel
  • NY
  • VEKST
  • B2B

 

10:00 - 10:30

Hva er effekt?

Hva er effekt?

Eirik fant her om dagen ut at han har brukt ca 30 000 timer av livet på reklame og media, og går nå rundt og håper det skal komme noe godt ut av det. I mellomtiden prøver han å få de rundt seg til å bli pittelitt mer interessert i hva vi egentlig driver med, nemlig å produsere en eller annen form for effekt for de som til slutt plukker opp regninga (les: annonsøren). Og mens de fleste vet hva ANFO er, kan det være greit å bruke noen minutter på det andre ordet. Altså effekt. Ergo innlegget «Hva er effekt»."