ANFO_LogoV_kort_RGB_white_193x50
  • Effektdagen_1240x620_2

Det blir Casebonanza på Latter når de beste og mest lærerike casene fra årets ANFO Effekt skal presenteres av annonsørene og byråene selv!

 

Program 

08:30 - 08:55

Kaffe og Registrering

09:05 - 09:15

10 prinsipper for å sikre effekt av dine markedsinvesteringer

09:15 - 09:35

Slik fikk Sparebanken Vest mer enn 6.000 nye eiere i løpet av en uke

Hvordan driver du vellykket og kjøpsutløsende historiefortelling

09:35 - 09:55

McDonald's - Blås i plast – Kan et upopulært bærekraftstiltak lønne seg?

09:55 - 10:15

Telenor: Fra pris og datamengde til emosjonelle historier som løser reelle kundebehov

10:15 - 10:35

Hvordan en total restrukturering av merkevaren løftet SATS til nye høyder

10:35 - 10:50

Kaffe pause

10:50 - 11:10

Hvorfor gjør ikke alle som «læreboka» sier?

11:10 - 11:30

PowerOffice - Skilleark-konferansen

11:30 - 11:50

Codan Forsikring 2015-2019 En liten utfordrer i stor vekst

11:50 - 12:05

Hvordan bruke de rette virkemidlene til å oppnå maksimal digital effekt

Utvalgte funn fra Schibsteds nye effektstudie.

12:05 - 12:50

Lunsj

12:50 - 13:10

Finansforbundet - Fra irrelevant og usynlig til relevant og synlig: Hvordan maksimere effekten av et digitalt innholdsløp

13:10 - 13:30

Skyr® 10 år! – våge og ville, for så å vinne!

13:30 - 13:50

Granka, Granka, Granka! — Finn.no