09:10 - 09:35
10:20 - 10:40
10:40 - 10:55
11:25 - 11:40
11:55 - 12:40
12:40 - 13:10
Hvorfor er forståelse av metode og analyseunivers essensielt når man skal dokumentere effekter?
Hvor effektive er medie- og markedsføringsaktivitetene?
13:10 - 13:25
13:25 - 13:40
13:55 - 14:15
14:15 - 14:45
14:45 - 15:00
15:00 - 15:15
15:15 - 15:30
Håvard Rønnevig Bakken er fagansvarlig i ANFO og hovedansvarlig for ANFO Effekt. Han er utdannet cand.polit fra UiO og har en bred salgs- og analysekompetanse med erfaring fra media, reklame- og mediebyrå. Håvard har også en ledende rolle i ANFO sine analyseprosjekter.
Toralf Waaktaar-Slokvik er Kundedirektør i Oculos. Han jobber med flere av Norges største retailere på etablering og drifting av kundeklubber og lojalitetskonsepter der han jobber mye i grenselandet mellom konsept, strategi og teknologi. Toralf er utdannet innenfor markedsføring og økonomi fra Griffith University i Australia.
Arbinsgate 2, 0253 Oslo,
Org nr 971 435 798, Telefon: +47 99 33 20 00, E-post: anfo@anfo.no