ANFO_LogoV_white_50px
  • Klassekampen medarbeider ansattbilde byline

Fra Klassekampen til kundesiden i ANFO


ANFO befester sin stilling og ansetter en ny medlemsansvarlig. Thomas Rønnerud kommer sist fra Klassekampen hvor han var salgssjef og har tidligere bakgrunn fra både Dagens Næringsliv og E24.

 

Skal ANFO lykkes med fortsatt vekst og fornøyde medlemmer trenger vi flere folk. Thomas blir en helt sentral ressurs her, sier Jan Morten Drange i ANFO. Medlemsansvarlig i ANFO har ansvaret for nye og eksisterende medlemmer. Med fortsatt store vekstambisjoner sier det seg selv at dette er en viktig jobb.

 

Som Thomas sier selv;

Jeg er veldig glad for muligheten til å jobbe med store og små markedsførere i ANFO. ANFO har de senere årene vært flinke til å synliggjøre de utfordringene vi har som bransje. Jeg ser veldig frem til å være i kontinuerlig dialog med våre medlemmer da det er de som legger grunnlaget for hvordan vi skal utvikle våre tjenester. ANFO sine møteplasser og nettverk har alltid vært viktige og jeg håper å kunne bidra til ytterligere å forsterke dette.

 

Rønnerud sin sjef i Klassekampen administrerende direktør Christian W. Samuelsen, som nylig la frem svært gode tall, er naturlig nok lei seg for å miste en kommersiell kraft som Thomas:

Det er veldig synd å miste Thomas. Under hans ledelse har annonseomsetningen i Klassekampen økt med 50 prosent, og han er vel en av ytterst få annonsesjefer i norsk presse som kan vise til omsetningsvekst både på papir og digitalt de siste årene. Han blir savnet på huset, men jeg ønsker ham selvsagt lykke til i den nye jobben, sier Samuelsen.

 

Thomas starter i ANFO i september.