ANFO_Effekt_Grand Prix_2_1024x500
Jan Morten Drange deler ut den gjeve spesialprisen til McDonald’s.

Grand Prix i ANFO Effekt til McDonald’s

Også i år deler vi ut konkurransens aller gjeveste pris.

Et helt eksistensielt spørsmål på slike prisutdelinger er om det deles ut Grand Prix. Når dette priset deles ut i en slik konkurranse er det fordi vi har en vinner fra en av kategoriene som står frem som spesielt bra. I år har vi igjen en sterk vinner til konkurransens aller gjeveste pris.

Det er tid for våre aller beste superlativer. Vi har en vinner som gjør enhver som er glad i markedsføring stolt, men også mektig imponert. Årets Grand Prix-vinner viser hvordan en helhetlig tilnærming til markedsføring og merkevarebygging styrker merkevaren og skaper langsiktig forretningsmessig vekst.

Gjennom svært strukturert og innsiktsbasert arbeid i alle faser viser vinneren hvordan langsiktig markedsarbeid kan gi fantastiske resultater. I en kategori som faktisk viser tilbakegang viser vinneren til både kundevekst, økte markedsandeler, omsetningsvekst og løft av merkevaren på alle relevante parameter.

Dette er skikkelig bra håndverk. Dette er et eksempel veldig mange kan lære av. Et case å bli inspirert av.

Årets vinner er en skikkelig stayer. Med ti års veldokumentert innsats kan nok et mål innkasseres. Først gull i kategorien Vekst og nå også med Grand Prix i ANFO Effekt.

Vinneren er McDonald’s og caset «McDonald’s – 10 år med McVekst»

Gratulerer til McDonald’s, NORD DDB, OMD og caseforfatter Cathrine Dalan!

Del dette innlegget: