ANFOlogo

Hvem kan delta i MMM?


 
MMM-prisen er åpen for arbeider som er distribuert i tidsrommet fra 30.09.2018 til og med 30.08.2019. 


Veldig kort fortalt er det slik: Har du laget noe rettet mot en spesifisert målgruppe og kan legge fram resultater som viser at det var vellykket, kan du sende inn.

 

I MMM bedømmes jobbene etter kriteriene: Strategi, kreativitet og resultat. Det holder altså ikke med ”noe fint”, hvis det ikke har fungert. Har du derimot en jobb som er målrettet, relevant og engasjerende, er sjansene store for at både du og kunden din vil høste heder og ære.

 

Om du har brukt adresserte eller uadresserte kommunikasjonskanaler, inn- eller utgående telemarketing, DRTV, radio, interaktive medier, sosiale medier, SMS, App, UMS, dags-, uke- og fagpresse, kataloger, tidsskrifter, messer, seminarer etc. – eller en perfekt blanding – spiller ingen rolle så lenge det er strategisk, kreativ og målbar markedskommunikasjon.