ANFO_LogoV_white_1
  • MMM-navn-varA-mørklilla-RGB

Påmeldingen er åpen!

Dager
Timer
Minutter
Sekunder

 

I år skal ANFO arrangere Max Marketing Mix (MMM), en konkurranse som ble etablert så tidlig som i 1988! 

Siden den gang har det skjedd svært mye innen markedsføringsfaget. Mediebransjen er totalt endret, teknologien har gjort sitt inntog og gir oss nå helt andre muligheter for dialog. Inntoget av annonse og markedsføringsteknologi, samt bedre og større volum av data, har medført en eksplosiv vekst innen automatisert personifisert kreativ produksjon. Adtech og Martech aktørene har nå gjort det mulig for annonsører å tilby en personalisert opplevelse i nær sagt alle steg i markedsføringen.

 

Årets MMM skal fremme bruken av god datadrevet markedsføring.

 

Gode løsninger fortjener både heder, ære og masse oppmerksomhet. Vi er overbevist om at et MMM med fokus på deling og læring er veien å gå for å skape enda mer effektiv kommunikasjon i en verden som nå gir oss nesten uante muligheter. 


I MMM bedømmes jobbene etter kriteriene: Strategi, kreativitet og resultat. Det holder altså ikke med «noe fint», hvis det ikke har fungert. Har du derimot en jobb som er målrettet, relevant og engasjerende, er sjansene store for at både du og kunden din vil høste heder og ære. Det viktigste kriteriet er likevel å vise til god bruk at datadrevet markedsføring. 

MMM er virkemiddeluavhengig. Det vil si at hele markedsførerens verktøykasse er til disposisjon så lenge arbeidet er tuftet på datadrevet markedsføring. 


Du kan sende inn bidrag i følgende kategorier:

  • En hovedkategori
  • En eller flere spesialpriser
  • En hovedkategori og en eller flere spesialpriser

NB! Du kan ikke registrere samme bidrag i mer enn én hovedkategori.

MMM-prisen er åpen for arbeider som er gjennomført i tidsrommet fra 30.09.2018 til og med 20.09.2019. 

Innlevering av kampanjebeskrivelse, vedlegg og materiell skjer i påmeldingssystemet til Penetrace.

 

Send inn ditt bidrag

  

Send inn dine beste kampanjer!

Fristen er 20. september