ANFOlogo
Amnesty og Anorak fikk Gull i 2018.
  • _L2A4608_Gull_Anorak_Amnesty

Om konkurransen


 

Påmelding åpner til sommeren.

 

Konkurransen i korte trekk: Har du laget noe rettet mot en spesifisert målgruppe og kan legge fram resultater som viser at det var vellykket, kan du sende inn.

 

I MMM bedømmes jobbene etter kriteriene: Strategi, kreativitet og resultat. Det holder altså ikke med ”noe fint”, hvis det ikke har fungert. Har du derimot en jobb som er målrettet, relevant og engasjerende, er sjansene store for at både du og kunden din vil høste heder og ære.

 

Om du har brukt adresserte eller uadresserte kommunikasjonskanaler, inn- eller utgående telemarketing, DRTV, radio, interaktive medier, sosiale medier, SMS, App, UMS, dags-, uke- og fagpresse, kataloger, tidsskrifter, messer, seminarer etc. – eller en perfekt blanding – spiller ingen rolle så lenge det er strategisk, kreativ og målbar markedskommunikasjon.


Konkurransen er delt inn i hovedkategorier og spesialpriser. Du kan registrere et bidrag til:

  • En hovedkategori
  • En eller flere spesialpriser
  • En hovedkategori en eller flere spesialpriser

 

NB! Du kan ikke registrere samme bidrag i mer enn én hovedkategori.

 

Innlevering av kampanjebeskrivelse, vedlegg og materiell skjer i påmeldingssystemet til Penetrace.