ANFOlogo
  • adtech-performance-center kopi

Performance

11.02.2016

Sted: Thon Conference kl. 09.00 – 15.30

ANFO lanserte i 2015 med stor suksess konferansekonspetet ADTECH  hvor annonsørenes behov ligger sentralt – dette viderefører vi i 2016.

Først ut er ADTECH: Performance. 

Her får dere  gode tips fra dyktige foredragsholdere innen følgende, viktige tema:

  • SEO
  • Affiliate
  • Konvertering
  • E-postmarkedsføring
  • CRM
  • Programmatisk
  • Sosiale medier
  • Facebook

09.00 - 09.30

De 6 viktigste stegene for en annonsør som vil lykkes med CRM i 2016

CRM vil være en drivende kraft innen alt av markedsføring i årene fremover. Det å bruke kunde- og persondata riktig, og ha fokus på prosessene i forhold til dette, blir viktigere og viktigere. Uansett om du er i B2C eller B2B-markedet.

Thomas Horn er Leder av CRM og Kundelojalitet i Carat og Dentsu Aegis Network. Han vil i foredraget gå gjennom de viktigste og mest relevante stegene som det må fokuseres på om man  ønsker å lykkes med CRM i sin markedsføring. Dette gjelder ikke minst bevisstgjøring rundt rekruttering, forvaltning og gjenvinning av egen kundeportefølje.

09.30 - 10.00

6 tips for annonsører som vil lykkes på sosiale medier i 2016

Erik har en bakgrunn som Art Director og designer. Han har lang og solid erfaring med sosiale medier og har blant annet hatt ansvar for Nordens største idrettsklubb på SoMe i over 6 år. Hos RED Performance arbeider han med strategi, innhold og grafikk. Erik er også gründer av bl.a. NorskeFans.com (i dag SvenskaFans.com).
 
Erik vil dele sine 6 viktigste steg for annonsører som vil lykkes på sosiale medier i 2016. 

10.30 - 11.00

6 tips for å lykkes med webanalyse i 2016

Magnus har over ti års erfaring fra søkemotormarkedsføring og regnes som en av landets mest kunnskapsrike på området. Han er faglig ansvarlig for webanalyse, søkemotoroptimalisering og konverteringsoptimalisering i RED Performance, og jobber med å finne måter å få maksimale resultater på web.
 
Magnus vil dele sine 6 beste tips du som annonsør bør benytte for effektiv webanalyse i 2016. 

11.00 - 11.30

6 tips for annonsører som vil lykkes med affiliatemarkedsføring i 2016

Tom Roger er Head of Affiliate i iProspect, og har ansvaret for affiliatesatsningen både i iProspect og i våre søsterbyråer Vizeum og Carat. Tom Roger jobbet mange år med salg og markedsføring for Dell i København, før han sa ja til en stilling som country manager i et ledende affiliatenettverk. Selv om Tom Roger lever og ånder for konverteringer, ønsker han å se affiliate og andre digitaler kanaler i et større perspektiv.

 

Tom Roger vil dele sine 6 beste tips for annonsører som ønsker å lykkes med affiliatemarkedsføring i 2016. 

12.30 - 13.00

6 tips for å forbedre konvertering online

Stian Rismyhr kom til iProspect fra stillingen som Web Analyst i Olav Thon Gruppen, hvor han hadde ansvar for konsernets SEO og PPC-aktiviteter, samt rapportering, analyse og utvikling av nye nettløsninger.  Stian har en bred erfaring fra blant annet webutvikling, markedsføring, PPC, SEO og analyse og har sin utdannelse fra Universitetet i Oslo med utveksling til Australia, hvor han har studert informatikk.  

 

Stian vil dele sine 6 beste tips for deg som vil forbedre konverteringsraten i 2016

13.00 - 13.30

6 tips for å lykkes med programmatisk i 2016

Christine Torp har over 10 års erfaring med digital kommunikasjon og annonsering. Hun leder i dag Performance teamet i Starcom, som blant annet har vunnet gull i kategorien Multikanal to år på rad i INMA Performance Awards.
Christine har ekspertise til å se på totaliteten i mediekjøp og mediestrategi, og organisering rundt dette for best mulig effekt for annonsører. Hun jobber tett med toneangivende annonsører som Telenor, Storebrand og Bertel O. Steen.
 
Patric Ligner er en av Norges ledende innen programmatic, og har lang erfaring innen området. Hans strategiske teft og forståelse for digital kommunikasjon gjør at Patric på en enkel og effektiv måte fremlegger hva du som annonsør bør tenke på innen den programmatiske verden.
Patric har 7 års erfaring, og er Head of Programmatic i Starcom med faglig ansvar for området og jobber blant annet med Telenor som er en av Norges fremste annonsører innen datadrevne mediekjøp.  
 
Programmatiske mediekjøp vil stå for 40-50% av display annonsering i 2016, så dette foredraget tar for seg det viktigste du som annonsør på tenke på for effektive programmatiske kjøp i 2016!
 

13.30 - 14.00

6 tips for å lykkes med epostmarkedsføring i 2016

Christian Liveng er partner i Drammensbedriften Ganske Enkelt AS og har jobbet med innføring av praktisk CRM i 13 år. Ganske Enkelt er Norges fremste leverandører av CRM løsninger med SuperOffice CRM som hovedverktøy i sine løsninger»

Christian vil dele sine 6 beste tips for deg som vil lykkes med epostmarkedsføring i 2016.

14.00 - 14.30

Konseptutvikling innenfor markedsføring på Facebook

Rune Paulseth har over 20 års erfaring fra digital markedsføring, har jobbet for Schibsted, Aller og Microsoft. Han overtok nylig ansvaret for Facebook Norge, og vil snakke om konseptutvikling innenfor markedsføring på Facebook som er Norges største medium.

Sponsorer