Poddprat med Jørgen Helland_Trygve Tellefsen

Poddprat med Jørgen Helland

I andre episode av ANFOpodden tar vi en prat med mannen bak FB gruppen «Koronavett for merkevarer».

Jørgen T. Helland  «besøker» ANFOpodden via Teams og forteller om jobben bak Koronavett for merkevarer. Oppdatert versjon fra 3. april finner du HER. Sammen med ANFOs Trygve Tellefsen diskuteres mange av utfordringene markedsførere møter i dag: Hvordan beholde tillit til merkevaren, logodeling, støtte til heltene, veien videre, virkemidler, tomme tiltak, fysisk avstand, hvem lykke best, relevanse, i tillegg til – ikke i stedet for, posisjonering etter krisen og mye mer.

Jørgen deler også sine tre beste tips. Lytt selv!

Jørgen er rådgiver i Los & Co og initiativtaker til Facebookgruppen Koronavett for merkevarer. Gruppen vokste raskt og har også laget egne koronavettregler – enkle leveregler som norske virksomheter kan støtte seg på i den ekstreme situasjonen etter koronvirusutbruddet. Her fikk man bidrag fra noen kloke hoder bra bransjen: Christian Brosstad, Hanne Norstrøm-Ness, Louise Fuchs, Alf Bendixen, Astrid Valen-Utvik, Christin Elvegård, Karen Von Zernichow Fladvad og Anita Krohn Traaseth.

Den oppdaterte versjonen ble til med hjelp av: Christine Calvert, Didrik A. Fjeldstad, Henrik Berger Jørgensen og Hanne Norstrøm-Ness.

Hør ANFOpodden her:

 Spotify

Apple

Podchaser

Spreaker

Del dette innlegget: