ANFO_LogoV_white_1
  • Karen

Professor Karen Nelson-Field til Den Store Annonsørdagen


ANFO henter australske Professor Karen Nelson-Field til Den Store Annonsørdagen - DSAD den 10 oktober. 

Hennes arbeid er publisert i en rekke prestisjefylte publikasjoner og hun jobber tett med en rekke av verdens største annonsører. De siste årene har forskningen hennes blitt omtalt i New York Times, Bloomberg, Forbes & CNBC. Hun er en flittig brukt foredragsholder på store internasjonale konferanser.

Hun har tidligere vært en del av det verdenskjente Ehrenberg Bass Institute, ledet av Byron SharpFremoverlente markedsførere fra hele verden kjenner til, og referer til bøkene How Brands Grow.

Karen har fått en rekke utmerkelser både hjemme i Australia og globalt.

I dag driver hun sitt eget selskap Centre for Amplified Intelligence. Her kombinerer de teori, vitenskapelig forskning, maskinlæring og computer science for å finne ut hvordan ulike medier fungerer for annonsører.

Et nylig eksempel er et to-årig forskningsprosjekt der hun stiller spørsmålet; Hvorfor betale for en annonse som kun er halveis eksponert? Hun kaller det for Visibility; The Art of Attention hvor hun har fokusert på hvordan og hvorfor videoannonsering fungerer for merkevarer.

Påmelding og program for DSAD finner du her.