ANFOlogo
  • Tactic1

Temaet denne gangen er "From insight to sales" og keynote speakers er vår egen Henning Tunsli, Christian Bredsvaag fra Resolution Norge og Per Elling Braseth-Ellingsen fra Tactic RTM. 

Programmatic og data-dreven markedsføring gir nye muligheter, men også nye utfordringer. For å treffe målgruppene best mulig, trenger vi nye metoder for å produsere kreativt innhold. Tactic RTM og Penetrace ønsker å skape et åpent fagmiljø rundt disse mulighetene og utfordringene, derfor spanderer vi frokost og faglig påfyll til dere som er nysgjerrige på dette paradigmeskiftet innenfor digital markedsføring. 

 

 
 

Program for dagen


08.30 - 08.45: Registrering og frokost.

08.45: Velkommen - Jørgen Schrøder Aanonsen  (Kommersiell Leder) fra Tactic RTM ønsker velkommen.

08.50: -  Henning Tunsli, (Adm. Direktør) fra Penetrace "Hvordan jobber de flinkeste i Penetrace med å øke effekten av kommunikasjon? " 

09.15 - Christian Bedsvaag (Audience manager) fra Resolution "Fra datafangst til databruk - DMP-bruk i praksis"

09.40 - Per Elling Braseth-Ellingsen (Daglig Leder) fra Tactic RTM "Hvordan bruke innsikt til økt kreativ relevans"

10.00: Takk for i dag, kaffe

 
 

Velkommen til en hyggelig frokost kombinert med faglig påfyll! 

 

Sted: Penetrace, Verkstedveien 1, Oslo 
Tid: Torsdag 28. April 2016, 8.30-10.00.
Pris: Gratis (Inkluderer frokost og kaffe)