ANFO_LogoV_white_50px
  • image002

ANFO og BigBlue & Company inviterer til et av våre mest populære seminarer som har vært kjørt uavbrutt i 7 år på rad. I år som i fjor har vi valgt å kalle dette for Marathon, siden vi nå har kjørt vårt to-dagers seminar ned til èn dag – og i tillegg lagt til alt det nye som har skjedd innenfor fagfeltet det siste året. 

De beste fra sine fagfelt kommer og gir oss korte, konsentrerte, konkrete og ”to the point” foredrag om hva du må gjøre for å skape lønnsom vekst for din virksomhet. Vi kommer til å holde ett høyt tempo og garanterer en dag spekket med nytt og relevant innhold.

ALT innenfor Retail og Shopper Marketing på èn dag, med ny innsikt, grundig analyse og en rekke konkrete cases som viser deg vekst i praksis. Her får du det nyeste innenfor retailteknologi, value engineering og ikke minst produktinnovasjon – fra hyllen og ut til shopper. 

Vi vil selvsagt også ta for oss basisinnsikten i perfekte hyller, endereoler, kampanjer, kundestrøm, soner,og ser på hvordan verktøy som Eye-Tracking, mobil- og kamerateknologi kan hjelpe oss til å ta enda bedre beslutninger. 

Dette seminaret blir alltid fort utsolgt og i år vil det nok gå raskt – så meld deg på nå!


AGENDA / INNHOLD:

Introduksjon til shopper marketing
Hvem er shopperen og hva styrer adferden i butikk?

Retail i endring –
Fremtiden er nå


Kommunikasjon i butikk + case study
Lite av butikkmateriellet blir sett – vi forteller deg hvorfor


Optimale kampanjer- og aktiviteter – Ekstraplasser og enderoler
Hvordan gjennomføre suksessfulle kampanjer?      


Produktutvikling og Value engineering

Innovasjon – hvorfor mislykkes så mange?


Optimal portefølje og merchandising
Hvordan få mest salg ut av hyllen?


Selg mer til flere!
Nøkkelen ligger i konvertering


Morgendagens kjøpesenter
Ny teknologi – gir nye muligheter


Utnyttelse av butikkens areal –
Betydelig del av butikkens areal blir ikke besøkt av kundene – hva kan gjøres?   


Grønn retail
Hvordan ta et grønt ansvar og redusere svinn