ANFOlogo
  • image002

ANFO og BigBlue & Company inviterer til et av våre mest populære seminarer som har vært kjørt uavbrutt i 5 år på rad. I år som i fjor har vi valgt å kalle dette for Marathon, siden vi nå har kjørt vårt to-dagers seminar ned til èn dag – og i tillegg lagt til alt det nye som har skjedd innenfor fagfeltet det siste året. 

De beste fra sine fagfelt kommer og gir oss korte, konsentrerte, konkrete og ”to the point” foredrag om hva du må gjøre for å skape lønnsom vekst for din virksomhet. Vi kommer til å holde ett høyt tempo og garanterer en dag spekket med nytt og relevant innhold. 

ALT innenfor Retail og Shopper Marketing på èn dag, med ny innsikt, grundig analyse og en rekke konkrete cases som viser deg vekst i praksis. Her får du det nyeste innenfor retailteknologi, value engineering, shoppersegmentering og ikke minst produktinnovasjon – fra hyllen og ut til shopper. 

Vi vil selvsagt også ta for oss basisinnsikten i perfekte hyller, endereoler, kampanjer, kundestrøm, soner, priser og ser på hvordan verktøy som Eye-Tracking, mobilteknologi, virtuelle hyller, Mystery Shopper med mer kan hjelpe oss til å ta enda bedre beslutninger. 

Dette seminaret blir alltid fort utsolgt og i år vil det nok gå raskt – så meld deg på nå!

AGENDA / INNHOLD:

  • Shopperadferd & retailinnsikt 
  • Kundestrøm, sone og arealoptimalisering 
  • Optimale hyller & endereoler / Eye Tracking 
  • Optimal POS & skjerm 
  • Butikkdiagnose – brief 
  • Butikkbesøk / gjør en rask diagnose / fotodokumentasjon 
  • Lunch 
  • Gjennomgang diagnose 
  • Produktportefølje & Value Engineering 
  • Produktinnovasjon. Test i hylle og i virtuelle butikker 
  • Driver og barrierer. Shoppersegmentering. Kundeklubb 
  • Employee Empowerment / cases & verktøy 
  • Konverteringsrate / Salgstrening / Mystery shopper 
  • Oppsummering