ANFOlogo
Gull og spesialpris for godt innsiktsarbeid gikk til caset «Det store datoeksperimentet».
  • OSLO, NORWAY - FEBRUARY 07: ANFO Effectiveness Award at Wallmans Oslo on February 7, 2019 in Oslo, Norway. (Photo by Erik Valestrand/Getty Images  For ANFO)

Spesialpris til Q-Meieriene

Foto: Getty


Med Innsiktsprisen ønsker vi å hedre noen som åpenbart ikke har hatt flaks, men hvor en effektiv kreativ ide har hatt sitt utspring i et godt strategisk innsiktsarbeid, der man virkelig har forstått markedet og forbrukerne. Det gjør Q-Meieriene!

  

Kantar TNS er stolte over å hvert år kunne dele ut Innsiktsprisen på ANFO Effekt. I år vektlegger juryen at vinneren har kombinert flere ulike datakilder i utviklingen av den kreative plattformen. Vinneren har dokumentert effekter, tatt læring av feil og finjustert kommunikasjonene slik at den treffer målgruppen enda bedre.

Innsikten er også brukt som et viktig virkemiddel i formidling av budskapet. Resultatet ble endrede holdninger til kategorien, sterkere differensierende assosiasjoner og økt salgsvolum i et fallende marked.

Vinner av Innsiktsprisen er kampanjen «Det store datoeksperimentet» for Q-meieriene av Geelmuyden Kiese, OMD og Fenomen Film. 

 

Kantar TNS og ANFO gratulerer!


Bli med på Effektdagen den 28. februar og få historien om caset. Geelmuyden Kiese kommer og forteller hvordan teamet jobbet strategisk med kampanjen.

 

Påmelding Effektdagen

Vinnerliste ANFO Effekt

 

 

OSLO, NORWAY - FEBRUARY 07: ANFO Effectiveness Award at Wallmans Oslo on February 7, 2019 in Oslo, Norway. (Photo by Erik Valestrand/Getty Images  For ANFO)OSLO, NORWAY - FEBRUARY 07: ANFO Effectiveness Award at Wallmans Oslo on February 7, 2019 in Oslo, Norway. (Photo by Erik Valestrand/Getty Images  For ANFO)