ANFO_LogoV_white_1
2018: Marcus Hassel (AD) og Torkel Skjolden (tekstforfatter) fra Westerdals Oslo ACT vant studentprisen med kampanjen: Burger King - Keeping The Flame Alive Since 1954.
  • _L2A4560

Studentpris

Studenter deltar gratis i konkurransen. Gullvinneren premieres med kr 10.000!


 

Er du student og har en egen idé til en 1:1 kampanje? Da kan du bli med i MMM! 


Beskriv kampanjen med budskap, målgruppe og visuelt materiale og send inn søknaden! To nominerte blir invitert til å delta på Max Marketing Mix og vinneren avsløres under kveldens prisutdeling.

 

Konkurransedetaljer:

Innlevering skjer gjennom Penetrace. Du må besvare alle tekstboksene i skjemaet. For hvert arbeid som sendes inn må det avbildes eventuelle elementer og skisser som arbeidet består av (Inntil 5 elementer/skisser). Du kan f.eks. laste opp en PDF presentasjon, bildecollage eller video. Alt må tydelig merkes med navn på det kreative teamet. Husk også tlf og e-post.


Send inn ditt bidrag