ANFO_LogoV_white_50px

Young Lions 2020 - Marketers


Vi søker to unge markedsførere som sammen skal konkurrere mot andre team fra hele verden. Forutsetningen for å delta er at du er annonsør, medlem i ANFO og at begge deltagerne er under 30 år.


Cannes er for mange markedsførere alt man kan drømme om. Her vil du møte spennende mennesker innen byrå, media, adtech og stadig flere annonsører. En uke fullpakket av foredrag, work shops, fester, møter og alt ellers av faglige og sosiale møteplasser. Trenger du inspirasjon som markedsfører finnes det knapt en bedre arena enn Cannes i juni.


Jobben lages ut fra en en skissert problemstilling lagt frem av WFP (https://no.wfp.org) om sult og bærekraft. Presentasjonen må lages på engelsk da konkurransen i Cannes går på engelsk. ANFOs jury vil bestå av norske annonsører og skal kåre en vinner som skal represenetere Norge i den internationelle konkurransen.
 
ANFO dekker to delegatpass for uken i Cannes. Verdien er ca kr 35 000. Vinnerne dekker selv reise og opphold.

Hvem kan konkurrere?
• Annonsører. ANFO dekker to delegatpass til vinnere som er ANFO-medlemmer (ikke-medlemmer dekker dette selv)
• Team på to stykker 30 år eller yngre (født 22.06.1989 eller senere)
 
Young Lions Marketers i Norge:
• Brief utdeles – 15.01.20 kl. 13:45 hos ANFO
• Innleveringsfrist – 20.01.20 kl. 16:00  - sendes til marlene@anfo.no
• Presentasjon – 27.01.20 kl. 10:00 hos ANFO, Arbins gate 2. Hvert team får 5 minutter til å presentere sitt case med 10 slides, samt en siste oppsummerte 11. slide. Akkurat som i Cannes. Deretter bruker juryen 5 minutter til å stille spørsmål.
• Vinneren avsløres – 13.02.20 kl. 17:00 på ANFOs årlige bransjefest Effest på Wallmans Salonger 
• Vinnerteamet binder seg til å dra til Cannes Lions og å betale fly og hotell selv
• Alle kostnader dekkes av vinnerens bedrift
 
Young Lions Marketers i Cannes:
• Utarbeide en direkte og effektiv brief til en utvalgt veldedig organisasjon
• Presentasjon på 5 minutter og maks 10 slides
• Juryen vil bruke 5 nye minutter på spørsmål

 

Mer info               Påmelding

 

Mills vant norsk Marketer 2019